Eggio 發表於 2009-12-16 10:45:38

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-1610:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

幾十績分就入倒:icon111:
雖然我o係fdzone dl 101
http://www.hdzone.org/forumdisplay.php?fid=129
呢倒都得,有個acc唔洗分就可以dl
thx:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-16 18:01:33

好耐未試過有衝動改簽名
準備好反而決定唔改
:icon101:









_!
哩下好似 House 咁唔願改變..

傑夫仔 發表於 2009-12-16 20:55:53

[劇情][菜鳥總動員:畢業][中字]
http://img.album.pchome.net/54/72/41/76/12609545893571adc2900d18ca7bbb29ffef49e706.jpg

:icon090:
都係等豬/日版好過:icon101:

cavasake 發表於 2009-12-16 21:46:42

http://g.imagehost.org/0649/20091214_No_52_001.jpg
http://g.imagehost.org/0666/20091214_No_52_008.jpg
http://g.imagehost.org/0797/091210_yj_014.jpg
http://g.imagehost.org/0990/091210_yj_012.jpg

峰岸,倉持,智美,彩香...
開始覺得有些被玩了...:icon102:

整體人氣同造型上..真係好難贏...
歌曲上也很危險...

[ 本帖最後由 cavasake 於 2009-12-1609:59 PM 編輯 ]

奇連士文再生 發表於 2009-12-16 21:56:43

ヱヴァンゲリヲン新劇場版:破 オリジナルサウンドトラック

:icon096: :icon096:

makkaho 發表於 2009-12-16 23:40:58

掛住睇泡菜女,原來我已經冇追liar game同real clothes3集:icon101:

橙色力量 發表於 2009-12-17 01:01:34

原帖由 奇連士文再生 於 2009-12-1609:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
ヱヴァンゲリヲン新劇場版:破 オリジナルサウンドトラック

:icon096: :icon096:

SwByZpi7vJk

奇連士文再生 發表於 2009-12-17 01:18:32

原帖由 橙色力量 於 2009-12-1701:01 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


SwByZpi7vJk

Acoustic Mix比舊版更動聽:icon096:

但吸引著我的卻是戰鬥背景音樂, 特別是打第八使徒時的

橙色力量 發表於 2009-12-17 01:33:57

懷吓舊先
fVlVJyV8fJ0
si4sRal8U8w
EINitDQziOw

[ 本帖最後由 橙色力量 於 2009-12-1701:40 AM 編輯 ]

傑夫仔 發表於 2009-12-17 08:24:15

best-artist 2009
SwISJPKN6VM
HuMw3CLMjn8
r-MafOw2MH4
q3jqj7z3z4Y
krNQmguU6gM
Pd8kqZXLEhI
Z2E4j_T7dAs
sIp6pp3Gk-M

絢香唱到出晒汗:eek::icon121:
Nocchi:icon101: :icon101: :icon101:

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-12-1708:52 AM 編輯 ]

cavasake 發表於 2009-12-17 09:53:15

http://sodc.co.jp/actress/act_img/aida_img_c.jpghttp://livedoor.blogimg.jp/sakura_aida/imgs/e/f/efc76ecf.jpg

fE6h9j0jh9A

好有平成少女氣息...的平成年生AV女優....

傑夫仔 發表於 2009-12-17 10:17:17


:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-17 14:45:02

某心都幾勁,早排先話學影相
宜家就可以教人:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-12-17 14:48:14

http://i48.tinypic.com/2rx8th4.jpg
http://i49.tinypic.com/b5m8tl.jpg
http://i49.tinypic.com/9a1ik0.jpg

傑夫仔 發表於 2009-12-17 20:39:29

http://i48.tinypic.com/154d8xx.jpg
http://i45.tinypic.com/2i8k3ro.jpg
http://i46.tinypic.com/m9ollf.jpg

傑夫仔 發表於 2009-12-17 20:40:05

http://i49.tinypic.com/1jneih.jpg
http://i49.tinypic.com/90q0cy.jpg

傑夫仔 發表於 2009-12-17 22:15:26

開始量地:(

Eggio 發表於 2009-12-17 22:25:23

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-1710:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
開始量地:(
:icon121: :(

FlyingDonkey 發表於 2009-12-17 23:02:50

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-1710:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
開始量地:(
:icon121:

STAM 發表於 2009-12-17 23:09:10

原帖由 傑夫仔 於 2009-12-1710:15 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
開始量地:( 返hk?:icon101:
記住提我俾返本書你:icon101:
頁: 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59
查看完整版本: 日藝176