一見黎明就諗番起係十月圍城個型棍look :icon102: :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-3111:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係買真係要快手,而家前面攻力唔夠 :icon106:
lead住十分都唔洗驚啦:icon101:
Happy New Year:icon032: :icon101:
有冇勇者 (毒x)睇CDTV sp :icon101:
[ 本帖最後由 grandoni 於 2010-1-101:27 AM 編輯 ]
原帖由 grandoni 於 2010-1-101:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有冇勇者 (毒x)睇CDTV sp :icon101:
:icon111: :icon101:
好眼訓:icon101:
原帖由 Donald 於 2009-12-3111:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一見黎明就諗番起係十月圍城個型棍look :icon102: :icon101:
那一幕看得我(及其他觀眾)十分歡樂:icon101::icon101::icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-1-101:47 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
:icon111: :icon101:
好眼訓:icon101:
睇完iki 可以訓了:icon114:
原帖由 grandoni 於 2010-1-101:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇完iki 可以訓了:icon114:
唔睇香水?:icon101:
GmXlLBjgBIQ
神曲:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-1-101:58 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
GmXlLBjgBIQ
神曲:icon101:
又唱?:icon101:
睇J2 MAMA算:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-1-102:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
又唱?:icon101:
睇J2 MAMA算:icon101:
第一次上紅白:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-1-102:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
第一次上紅白:icon101:
佢地D歌我淨係識粉雪果隻碟果D:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-1-102:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢地D歌我淨係識粉雪果隻碟果D:icon101:
me2:icon101:
當年覺得好正:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-1-102:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
me2:icon101:
當年覺得好正:icon101:
主要係因為首歌太match套劇:icon101:
我必須承認,我口味唔同左:icon101: :icon124:
(反韓者唔好小我:icon101: )
ywBk8wPKShA
原帖由 grandoni 於 2010-1-101:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇完iki 可以訓了:icon114:
iki愈黎愈唔掂
不理了
http://areya.tv/up/201001/01/01/100101-0516370583.jpg
http://areya.tv/up/201001/01/01/100101-0711530414.jpg
http://areya.tv/up/201001/01/01/100101-0712010800.jpg
http://areya.tv/up/201001/01/01/100101-0712060384.jpg
http://areya.tv/up/201001/01/01/100101-0712100527.jpg
真係辛苦天氣姐姐lor~~
唱完紅白,再唱完CDTV後最後都係休息左1個鐘左右
衫都唔換就要上另一直播特別節目..
好彩都係TBS..:icon101:
不過一陣12點o係AKB劇場仲有個元旦特別演唱..21人名單係有佢份的..
應該大概9-10點就要準備了...
咁樣直落法真係怕佢出事..:icon103:
[ 本帖最後由 cavasake 於 2010-1-107:57 AM 編輯 ]
http://i49.tinypic.com/2cwpo1s.jpg
http://i48.tinypic.com/2j155j7.jpg
:icon124: :icon124: :icon124:
C2ss4XQfWbA
公仔紙也看到哭了:icon069:
0sDLHTxnowM
O2VRmTc3N8s
jWJFPNSxO7o
rFCUVte1tk8
Ces4UN382YM
[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-1-110:14 AM 編輯 ]
CDTV:icon101:
PKgMrF4Qtso
5Y0uZUk4JHo
NsEl2hdXYOQ
4aL9BXLxKbQ