原帖由 AirKID 於 2010-6-2312:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
zidane走左後 所有大賽未贏過一場
沒錯
小泉孝太郎と福田沙紀が「禁断の恋」
俳優の小泉孝太郎(31)と女優の福田沙紀(19)が、携帯専用放送局「BeeTV」の新ドラマ「ヒミツの関係~先生は同居人~」(7月1日配信開始)にダブル主演する。小泉演じる高校教師と福田演じる女子生徒の“禁断の恋”を描いたラブコメディー。高校教師役は初めてという孝太郎は「撮影中も男になってしまう瞬間がある」と、すっかり役にはまりきっている。
O7VyQKt7CFs
原帖由 橋子 於 2010-6-2305:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
這周的月九收視被河蟹了
像是停播了...
http://www.sanspo.com/geino/images/100623/gnj1006231756023-p1.jpg http://www.sanspo.com/geino/images/100623/gnj1006231756023-p4.jpg
......:icon101:
原帖由 小妖 於 2010-6-2111:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
如果得閒都唔排除投票既 :icon101:
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-2111:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
授權係咪都要登記?:icon101:
你兩個去唔去架?:icon101:
星期六下午我原本有野做:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2307:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
像是停播了...
post後才想到這周有特別節目
所以月九停播一集
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2307:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
小泉孝太郎と福田沙紀が「禁断の恋」
俳優の小泉孝太郎(31)と女優の福田沙紀(19)が、携帯専用放送局「BeeTV」の新ドラマ「ヒミツの関係~先生は同居人~」(7月1日配信開始)にダブル主演する。小泉演じる高校教師と福田演じる女子生徒の ...
:o :icon8: :icon101:
睇好英格蘭大炒斯洛文尼亞出線 :icon066:
個樣唔同左 :icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-2307:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你兩個去唔去架?:icon101:
星期六下午我原本有野做:icon101:
係唔係要登記?
個procedure係點 :(
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/CRYPEN.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/100623-2256070625.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/100623-2221430438.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/100623-2227340027.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/100623-2253360283.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/100623-2256310865.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/ruru1277301240277.jpg
斯洛文尼亞唔識攻
英格蘭贏波無問題
原帖由 henrytam 於 2010-6-2307:56 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
你兩個去唔去架?:icon101:
星期六下午我原本有野做:icon101:
未知:icon102:
可能要返工:icon101:
你係咪要委託??:icon101:
原帖由 小妖 於 2010-6-2310:18 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
係唔係要登記?
個procedure係點 :(
http://www.alumni.cuhk.edu.hk/chi/convocation/agm/10agm/eligibility.html
去呢度reg
截止登記出席會議日期為2010年6月25日下午6時正
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-2310:57 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
未知:icon102:
可能要返工:icon101:
你係咪要委託??:icon101:
最好可以有人幫我投啦,如果唔係我都唔肯定那天出到現:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-2311:30 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
最好可以有人幫我投啦,如果唔係我都唔肯定那天出到現:icon101:
但係點授權?:icon101:
[ 本帖最後由 Sol_Campbell 於 2010-6-2311:45 PM 編輯 ]
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-2311:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
但係點授權?:icon101:
要俾呢d資料我填:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-2311:57 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
要俾呢d資料我填:icon101:
86804
可唔可以自己填:icon101:
狂賀橋子兄登陸世足~
:icon089: :icon101:
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-2412:11 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
可唔可以自己填:icon101:
ok,等我一陣,我pm我的資料俾你log-in:icon101: