找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: anto

日藝182

  [複製鏈接]
發表於 2010-6-23 17:48:17 | 顯示全部樓層
原帖由 AirKID 於 2010-6-23  12:06 AM 發表


zidane走左後 所有大賽未贏過一場


沒錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 19:11:45 | 顯示全部樓層
小泉孝太郎と福田沙紀が「禁断の恋」
 俳優の小泉孝太郎(31)と女優の福田沙紀(19)が、携帯専用放送局「BeeTV」の新ドラマ「ヒミツの関係~先生は同居人~」(7月1日配信開始)にダブル主演する。小泉演じる高校教師と福田演じる女子生徒の“禁断の恋”を描いたラブコメディー。高校教師役は初めてという孝太郎は「撮影中も男になってしまう瞬間がある」と、すっかり役にはまりきっている。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 19:12:28 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2010-6-23  05:46 PM 發表
這周的月九收視被河蟹了

像是停播了...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 19:16:27 | 顯示全部樓層


......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 19:56:20 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-6-21  11:10 PM 發表
如果得閒都唔排除投票既
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-21  11:53 PM 發表
授權係咪都要登記?

你兩個去唔去架?
星期六下午我原本有野做
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 21:30:24 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-23  07:12 PM 發表

像是停播了...


post後才想到這周有特別節目
所以月九停播一集
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 21:53:22 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-23  07:11 PM 發表
小泉孝太郎と福田沙紀が「禁断の恋」
 俳優の小泉孝太郎(31)と女優の福田沙紀(19)が、携帯専用放送局「BeeTV」の新ドラマ「ヒミツの関係~先生は同居人~」(7月1日配信開始)にダブル主演する。小泉演じる高校教師と福田演じる女子生徒の ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 21:54:55 | 顯示全部樓層
睇好英格蘭大炒斯洛文尼亞出線
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 22:00:02 | 顯示全部樓層
個樣唔同左

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 22:18:10 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-23  07:56 PM 發表


你兩個去唔去架?
星期六下午我原本有野做


係唔係要登記?

個procedure係點
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 22:28:09 | 顯示全部樓層






回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 22:33:11 | 顯示全部樓層
斯洛文尼亞唔識攻
英格蘭贏波無問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 22:57:08 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-23  07:56 PM 發表


你兩個去唔去架?
星期六下午我原本有野做


未知
可能要返工

你係咪要委託??
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 22:58:56 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-6-23  10:18 PM 發表


係唔係要登記?

個procedure係點


http://www.alumni.cuhk.edu.hk/ch ... gm/eligibility.html
去呢度reg

截止登記出席會議日期為2010年6月25日下午6時正
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 23:30:59 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-23  10:57 PM 發表


未知
可能要返工

你係咪要委託??

最好可以有人幫我投啦,如果唔係我都唔肯定那天出到現
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 23:37:38 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-23  11:30 PM 發表

最好可以有人幫我投啦,如果唔係我都唔肯定那天出到現


但係點授權?

[ 本帖最後由 Sol_Campbell 於 2010-6-23  11:45 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-23 23:57:26 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-23  11:37 PM 發表


但係點授權?

要俾呢d資料我填

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:11:35 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-6-23  11:57 PM 發表

要俾呢d資料我填
86804


可唔可以自己填
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:16:06 | 顯示全部樓層
狂賀橋子兄登陸世足~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-24 00:16:19 | 顯示全部樓層
原帖由 Sol_Campbell 於 2010-6-24  12:11 AM 發表


可唔可以自己填

ok,等我一陣,我pm我的資料俾你log-in
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 21:04 , Processed in 0.032531 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表