原帖由 oolongtea 於 2010-6-2410:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
到結局在中都仲搶哂瑛巴o的戲:o
故事話俾你知,玩twittero既人無個正常的:(
好彩我冇玩:titter:
中西里菜玩真的:eek2:
原帖由 小妖 於 2010-6-2409:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
first hon :(
瑛太是神
0弱點:o
原帖由 炎夏 於 2010-6-2410:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中西里菜玩真的:eek2:
幾似櫻木
this?:icon101:
原帖由 炎夏 於 2010-6-2410:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中西里菜玩真的:eek2:
輯相9成係真....
不過真係估唔到會係FRIDAY流出來..
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2411:07 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
86815
this?:icon101:
仲有隔離o個張:(
:(
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/AKB8.jpg
原帖由 oolongtea 於 2010-6-2411:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲有隔離o個張:(
仲有兩頁:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2411:30 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲有兩頁:icon101:
唔只:(
有線
尋晚成晚嗌英格蘭
今晚成場唱衰意粉
:icon112:
原帖由 oolongtea 於 2010-6-2411:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:(
:( :( :(
06年清晨 係melb見證zidane下場 pk大戰 意粉奪冠
10年夜晚 係hk目睹anelka被炒 冠亞連敗 羞恥出局
:(:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-6-2423:44 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有線
尋晚成晚嗌英格蘭
今晚成場唱衰意粉
:icon112:
因為下季播英超
冇意甲
:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2010-6-2512:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為下季播英超
冇意甲
:icon101:
佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁 :icon112:
原帖由 Donald 於 2010-6-2512:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁 :icon112:
昨晚isquare全場真的莫名其妙的high:(
マシ・オカ、SKE48に世界進出アドバイス
米人気ドラマシリーズ「HEROES ファイナル・シーズン」のジャパンプレミアが行われ、ヒロ・ナカムラ役のマシ・オカと、
「キャイ~ン」の天野ひろゆきが出席した。日本のお笑いに詳しいマシ・オカは、「キャイ~ン」ポーズを披露し会場を沸かせた。
また、“HEROES応援隊”としてSKE48も駆け付け花束を贈呈。世界進出を目指しているというSKEに対し、マシ・オカは
「一番はあきらめないこと。あとは、英語がしゃべれないとアメリカでは難しいので、ちゃんと勉強して」とアドバイスを送った。
7月20日から海外ドラマ専門チャンネル「スーパー!ドラマTV」にて放送開始。 出席者:マシ・オカ、天野ひろゆき、SKE48
j3D6hB0pZKY
http://www.jiji.com/news/kiji_photos/g100839.jpg
感覺SKE 準備趕住提早要上了...
2011年應該真係會本格...
SKE暫時比AKB更有優勢的地方
後台比AKB更猛更有錢...
所有成員同一事務所...比AKB更整體更團結...
內部鬥爭,管理層角力也沒有AKB這麼嚴重...
原帖由 AirKID 於 2010-6-2512:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
06年清晨 係melb見證zidane下場 pk大戰 意粉奪冠
10年夜晚 係hk目睹anelka被炒 冠亞連敗 羞恥出局
:(:icon101:
我寧願係出局好過決賽先收皮:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-6-2500:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁 :icon112:
祖國 (by 高登)
:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-6-2500:56 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我寧願係出局好過決賽先收皮:icon101:
不是冠軍的話, 西班牙不如踢多場就離開南非
:icon075: :icon101: