henrytam 發表於 2010-6-24 22:53:46

原帖由 oolongtea 於 2010-6-2410:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


到結局在中都仲搶哂瑛巴o的戲:o

故事話俾你知,玩twittero既人無個正常的:(
好彩我冇玩:titter:

炎夏 發表於 2010-6-24 22:55:11

中西里菜玩真的:eek2:

炎夏 發表於 2010-6-24 22:56:37

原帖由 小妖 於 2010-6-2409:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

first hon :(
瑛太是神
0弱點:o

炎夏 發表於 2010-6-24 22:58:27

原帖由 炎夏 於 2010-6-2410:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中西里菜玩真的:eek2:
幾似櫻木

傑夫仔 發表於 2010-6-24 23:07:47


this?:icon101:

cavasake 發表於 2010-6-24 23:10:22

原帖由 炎夏 於 2010-6-2410:55 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中西里菜玩真的:eek2:
輯相9成係真....

不過真係估唔到會係FRIDAY流出來..

oolongtea 發表於 2010-6-24 23:19:52

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2411:07 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
86815
this?:icon101:

仲有隔離o個張:(

oolongtea 發表於 2010-6-24 23:26:45

:(
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/AKB8.jpg

傑夫仔 發表於 2010-6-24 23:30:02

原帖由 oolongtea 於 2010-6-2411:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


仲有隔離o個張:(
仲有兩頁:icon101:

oolongtea 發表於 2010-6-24 23:32:17

原帖由 傑夫仔 於 2010-6-2411:30 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

仲有兩頁:icon101:

唔只:(

Donald 發表於 2010-6-24 23:44:29

有線

尋晚成晚嗌英格蘭

今晚成場唱衰意粉

:icon112:

henrytam 發表於 2010-6-24 23:47:01

原帖由 oolongtea 於 2010-6-2411:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:(

:( :( :(

AirKID 發表於 2010-6-25 00:16:19

06年清晨 係melb見證zidane下場 pk大戰 意粉奪冠
10年夜晚 係hk目睹anelka被炒 冠亞連敗 羞恥出局

:(:icon101:

AC米仔 發表於 2010-6-25 00:16:20

原帖由 Donald 於 2010-6-2423:44 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有線

尋晚成晚嗌英格蘭

今晚成場唱衰意粉

:icon112:
因為下季播英超
冇意甲
:icon101:

Donald 發表於 2010-6-25 00:24:22

原帖由 AC米仔 於 2010-6-2512:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

因為下季播英超
冇意甲
:icon101:

佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁 :icon112:

FlyingDonkey 發表於 2010-6-25 00:32:06

原帖由 Donald 於 2010-6-2512:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁 :icon112:
昨晚isquare全場真的莫名其妙的high:(

cavasake 發表於 2010-6-25 00:37:09

マシ・オカ、SKE48に世界進出アドバイス

米人気ドラマシリーズ「HEROES ファイナル・シーズン」のジャパンプレミアが行われ、ヒロ・ナカムラ役のマシ・オカと、
「キャイ~ン」の天野ひろゆきが出席した。日本のお笑いに詳しいマシ・オカは、「キャイ~ン」ポーズを披露し会場を沸かせた。
また、“HEROES応援隊”としてSKE48も駆け付け花束を贈呈。世界進出を目指しているというSKEに対し、マシ・オカは
「一番はあきらめないこと。あとは、英語がしゃべれないとアメリカでは難しいので、ちゃんと勉強して」とアドバイスを送った。
7月20日から海外ドラマ専門チャンネル「スーパー!ドラマTV」にて放送開始。 出席者:マシ・オカ、天野ひろゆき、SKE48

j3D6hB0pZKY
http://www.jiji.com/news/kiji_photos/g100839.jpg

感覺SKE 準備趕住提早要上了...
2011年應該真係會本格...

SKE暫時比AKB更有優勢的地方
後台比AKB更猛更有錢...
所有成員同一事務所...比AKB更整體更團結...
內部鬥爭,管理層角力也沒有AKB這麼嚴重...

henrytam 發表於 2010-6-25 00:56:18

原帖由 AirKID 於 2010-6-2512:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
06年清晨 係melb見證zidane下場 pk大戰 意粉奪冠
10年夜晚 係hk目睹anelka被炒 冠亞連敗 羞恥出局

:(:icon101:
我寧願係出局好過決賽先收皮:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-25 01:05:44

原帖由 Donald 於 2010-6-2500:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

佢地講到全香港球迷都都撐英格蘭咁 :icon112:

祖國 (by 高登)
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-6-25 01:07:06

原帖由 henrytam 於 2010-6-2500:56 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我寧願係出局好過決賽先收皮:icon101:

不是冠軍的話, 西班牙不如踢多場就離開南非
:icon075: :icon101:
頁: 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88
查看完整版本: 日藝182