原帖由 Donald 於 2010-6-1901:32 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
點解唔用祖赫特呢?:icon101:
下場
:peanut:
原帖由 Donald 於 2010-6-1901:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
點解唔用祖赫特呢?:icon101:
唔夠膠:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1901:33 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我知道你在笑我
給點內容嘛
原帖由 STAM 於 2010-6-1901:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實你有冇諗過將來可能有政敵back up晒你係hkcm 講o既野然後攻擊你?:( :icon101:
邊個會咁無聊追post?:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1901:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唉~任生又真係屈機:(
不過如果出年成績好,可以寫畢業論文的話,我要搵佢老豆:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1901:34 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
邊個會咁無聊追post?:icon101:
我知道你在笑我
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-6-1901:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
不過如果出年成績好,可以寫畢業論文的話,我要搵佢老豆:icon101:
who?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1901:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
給點內容嘛
宜家返學真係無內容了:(
原帖由 Eggio 於 2010-6-1901:35 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
who?
任善寧,當年立法局議員,細政黨一二三民主聯盟主席:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1901:36 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
宜家返學真係無內容了:(
一星期返緊幾日?
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1901:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一星期返緊幾日?
兩日:icon101:
失烏龍球 and/or 被樸茨茅夫隊友攻入
否則恐怕花生要暫停了
:peanut:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1901:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇做反斗城了?:icon082:
冇做多年了
宜家返學其實好忙,科科兩三個星期就要交一篇論文
上堂又冇朋友,好苦悶:(
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1901:47 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon121:
何解?沒有華人嗎:(
好多中國女
但得西人理我:icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-6-1810:56 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
有無人知道呢個世界有樣野叫飽和?:o
本本雜誌都係佢做封面,我而家見到北川景子都想嘔:icon102: :icon088: :icon101:
hkwalker有樹里
我買開:D
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1902:02 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
好多中國女
但得西人理我:icon101:
其實是否你有西式幽默:icon082:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1902:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實是否你有西式幽默:icon082:
.......冇你一半吧:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1809:39 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
北乃きい「花束」
2010.08.11 in stores
全3曲を収録。DVD付きと写真集付きの全3形態でリリース。
http://avexnet.or.jp/kie/images/AVCD-31879.jpg http://avexnet.or.jp/kie/images/AVCD-31880.jpg http://avexn ...
同日出碟!對打
Perfume 2010年 第2弾SINGLEリリース決定!!
「タイトル未定」
2010/08/11(水) Release!!
■初回限定盤(CD+DVD) TKCA-73560 ¥1,300 (tax in)
■通常盤(CD) TKCA-73565 ¥1,000 (tax in)
※収録曲2曲共にタイアップが決定しております。詳細に関しましては、後日アップをさせて頂きます。
※「ペプシネックス」TVCMソング「Lovefool」の収録予定は御座いません。
http://ec2.images-amazon.com/images/I/51M3oNDbt3L._SL500_AA300_.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2010-6-1902:12 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
.......冇你一半吧:icon101:
我都想係個似西人咁感情外露既人
開心時大笑,唔開心時哭得出
可惜只係弓壓抑既黑口黑面既赤西仁:o
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1902:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同日出碟!對打
Perfume 2010年 第2弾SINGLEリリース決定!!
「タイトル未定」
2010/08/11(水) Release!!
■初回限定盤(CD+DVD) TKCA-73560 ¥1,300 (tax in)
■通常盤(CD) TKCA-73565 ¥1,000 (tax in)
冇得做榜首了:icon074:
※収録曲2曲共に ...
冇得做榜首了:icon074: