找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1214|回復: 1

[FM] 點解冇media問我野ge???

[複製鏈接]
發表於 2005-1-26 16:11:10 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

點解會咁??
我use asrenal
發表於 2005-1-26 16:38:58 | 顯示全部樓層
我比media问过以下问题:
XX表现好好,有大会感兴趣,你会唔会放人
一路表现好好,联赛杯打业余队啦,你有咩睇法(大胜?小心应战?等等)
一个位置好多人竞争,有新仔扭计表示压力好大
季前唔睇好,却一直占据积分前列,问你有冇夺冠希望
记得就哩dee啦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:30 , Processed in 0.030139 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表