找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1827|回復: 15

[FM] Anelka or R.Keane

[複製鏈接]
發表於 2005-1-27 00:50:45 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
用 Bosman Rule Anelka (值27.5M) & R.Keane (值17.5M) 己經同意我o既 offer
但隊中已有 5 個 FC , Mellor 己經因冇正選而 unhappy
我想 sign 其中 1 個 , then sell Mellor & 巴路士(值13.5M)

1) Anelka (常常 unhappy 但之後 sell 到高價) or  R.Keane (可以轉打 AMC)
2) sell 巴路士 好唔好 , 15M 得唔得
3) If sign 2 個 , sell 邊 3 個前鋒呢

有冇 other 意見 thx

[ Last edited by ce0u9133 on 27-1-2005 at 12:52 AM ]
發表於 2005-1-27 01:09:04 | 顯示全部樓層
係我個save巴路士一季入43球

2個當然要r.keane啦~anelka好煩
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 08:17:29 | 顯示全部樓層
Originally posted by 天使藍 at 2005-1-27 01:09 AM:
係我個save巴路士一季入43球

2個當然要r.keane啦~anelka好煩


我諗住 Free 佢返o離 , 立即 sell o左佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 09:36:14 | 顯示全部樓層
R. Keane for sure.  Very loyal, unlike anelka.  pretty good to use too
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 12:22:44 | 顯示全部樓層
Keane啦,07年好似系26岁,接着两年状态超好。正如你自己所讲可以打AMC。Mellor几岁啊?后生咪offer to clubs,租借出去,卖都无所谓啦。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 12:33:58 | 顯示全部樓層
5兩個都唔洗買

如果要選一個就用keane,因為安歷卡太麻煩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 13:00:43 | 顯示全部樓層
三個都唔好用~!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 13:21:31 | 顯示全部樓層
依架 Mellor offer to club 都冇人要 , 已經 set 到 1M
巴路士會唔會好難 sell
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 13:31:31 | 顯示全部樓層
唔駛買都得啦,你都夠前鋒,係都揾個勁啲...
不過如果你純粹為賺錢ge,咁都冇所謂....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 22:03:13 | 顯示全部樓層
我果隊even有6個worldclass sc & fc
torres,cassano,沙維o拿,nihat,梅圖,e巴x莫域
baros都係必然正選,即使身價係最cheap
~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 23:00:43 | 顯示全部樓層
夠錢養佢地既話 , 兩個買哂 law , 有備無患既 , 唔用第時賣走都賺哂 la

你果個陣容之中已經有施斯 , 巴路士同杜奧巴 ,
其實 Mellor 根本就唔會有正選 , 都未夠班 , 佢咁睇唔開都無計 la ,
我就唔會理佢 , 最多借俾人
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 23:18:37 | 顯示全部樓層
只講..唔好當球員係stock/good..咁你估到我會叫你買邊個...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 08:28:00 | 顯示全部樓層
季尾我想買 DC 代希比亞(Hyypia) , 所以賺定o的錢等季尾用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 08:33:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by mango at 2005-1-27 10:03 PM:
我果隊even有6個worldclass sc & fc
torres,cassano,沙維o拿,nihat,梅圖,e巴x莫域
baros都係必然正選,即使身價係最cheap
~



6個 sc & fc 佢地一季出到幾多場
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 09:50:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by mango at 2005-1-27 10:03 PM:
我果隊even有6個worldclass sc & fc
torres,cassano,沙維o拿,nihat,梅圖,e巴x莫域
baros都係必然正選,即使身價係最cheap
~

買埋henry,van lo,kezman,rooney.......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 12:22:07 | 顯示全部樓層
不如試下打 10 個世界級前鋒
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:31 , Processed in 0.035715 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表