找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: DiDiLoK

[FM] 最多入幾球﹖

[複製鏈接]
發表於 2005-1-28 14:16:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 2005-1-28 11:41 AM:


我未玩過英冠呀
係咪好似現實O甘
入波多失波都多架﹖


其它隊就係
我係入波少失波多
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 14:20:05 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 28-1-2005 02:02 PM:


当然唔系啦。
我用热刺,第二季就卖King买Drogoba,第四季卖Drogoba,第五季卖Defoe、Keane。钱就唔晒问题。
球探就分到欧洲各地找22ी ...


O我。。原來係O甘
不過可能我用利物浦呢。。
年年有歐洲賽
買人易﹐送人難。。
個個唔捨得走﹐一走就發老脾。。。
主力唔敢得罪
所以年年用﹐O甘老都走唔到。。
其實呢﹐球探作用同係Player Search自己找有乜分別﹖
我個球探淨係用黎看球員看唔到既stat....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 14:28:21 | 顯示全部樓層
我接手之后,第二、三、四季都拿第五,第五季终于冠军。
UEFA16强,8强,4强。现在欧冠小组赛ing。
唔洗挂牌嘎,有人对佢感兴趣就Offer to Clubs。想买就同你讨价换价。未到佢Uhp就比我卖左啦^_^
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 14:32:43 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 28-1-2005 02:20 PM:


O我。。原來係O甘
不過可能我用利物浦呢。。
年年有歐洲賽
買人易﹐送人難。。
個個唔捨得走﹐一走就發老脾。。。
主力唔敢得罪
所以年年用﹐O甘老都走唔到。。
其實呢﹐球探作用同係Player Search自 ...


差好远啵。叫球探search,佢见一个就向你报告一个,点球探个名你会见list左佢观察过既球员,list度第一项就系星级评分
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 14:34:39 | 顯示全部樓層
Originally posted by Paradise at 28-1-2005 02:16 PM:


其它隊就係
我係入波少失波多


但係英冠特色係主場穩陣
嘗試下主場狂攻囉。。
作客博和
學下摩連奴作客秘技
小勝都有三分
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 19:40:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 2005-1-28 02:34 PM:


但係英冠特色係主場穩陣
嘗試下主場狂攻囉。。
作客博和
學下摩連奴作客秘技
小勝都有三分


我個 save 電腦成日入我死球....仲要入親都係中撞人改變方向咁入......
成日都冇 clean sheet
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 19:46:49 | 顯示全部樓層
梅度5球...仲要係FA CUP對英甲(前英乙)ONLY...

係聯實好少大炒...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 19:53:52 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 28-1-2005 02:02 PM:


当然唔系啦。
我用热刺,第二季就卖King买Drogoba,第四季卖Drogoba,第五季卖Defoe、Keane。钱就唔晒问题。
球探就分到欧洲各地找22ी ...

我都係一到29就賣......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 20:05:38 | 顯示全部樓層
英超最多炒Everton8:0
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 15:21:01 | 顯示全部樓層
我都係試個alan smith入6球個場炒beijing12:0
對liverpool炒9:0對arsenal 6:0
我用man utd
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:31 , Processed in 0.028025 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表