找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1782|回復: 17

[FM] 唔要邊個好ar

[複製鏈接]
發表於 2005-1-30 12:58:34 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
侯活,卡路爾唔要邊個好ar
發表於 2005-1-30 12:59:34 | 顯示全部樓層
卡路爾
最好兩個都賣
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-30 13:00:53 | 顯示全部樓層
但係sell晒我得個卡c拿c ja wo
佢有咩冬瓜豆腐咁我咪....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 13:28:40 | 顯示全部樓層
我覺得Howard勁好用wor
Carroll 就真係唔掂
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 13:32:27 | 顯示全部樓層
Sold both GK out and then buy Frey~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 14:57:56 | 顯示全部樓層
frey 都唔係好掂
季初0岩0岩買拒返黎踢ita super cup 同euro個 super cup
拒勁然兩場可以失8球.....自始就貶拒落第三龍門,係saja 同isaksson之後
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 16:10:01 | 顯示全部樓層
Originally posted by gn00980617 at 2005-1-30 01:00 PM:
但係sell晒我得個卡c拿c ja wo
佢有咩冬瓜豆腐咁我咪....


買小舒米高做後備
仲有錢剩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 16:44:43 | 顯示全部樓層
Originally posted by cpzzs at 30-1-2005 02:57 PM:
frey 都唔係好掂
季初0岩0岩買拒返黎踢ita super cup 同euro個 super cup
拒勁然兩場可以失8球.....自始就貶拒落第三龍門,係saja 同isaksson之後



有時候要比門將適應適應的
我買個saja返梨頭兩年都有關鍵時刻失波的情況
連續几場6分gum去
踏入3rd season後表現穩定好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 17:28:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by bocu77777 at 2005-1-30 04:44 PM:



有時候要比門將適應適應的
我買個saja返梨頭兩年都有關鍵時刻失波的情況
連續几場6分gum去
踏入3rd season後表現穩定好多



isaksson又係呢季新買
但係6場ucl+3場league都仲可以未失波bor
so適應唔適應唔係龍門失多波ge主因
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 19:28:44 | 顯示全部樓層
Originally posted by cpzzs at 30-1-2005 05:28 PM:



isaksson又係呢季新買
但係6場ucl+3場league都仲可以未失波bor
so適應唔適應唔係龍門失多波ge主因



所以我咪話"有時候"lor
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 13:30:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by bocu77777 at 2005-1-30 04:44 PM:



有時候要比門將適應適應的
我買個saja返梨頭兩年都有關鍵時刻失波的情況
連續几場6分gum去
踏入3rd season後表現穩定好多


agree, my saja is just ok in the 1st season.
but this season, he has 30 clean sheet in 40 matches so far
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 14:01:48 | 顯示全部樓層
捷克21以下有個龍門好勁   第2年就拎左第1鋼門haaaaaaaa
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 20:04:47 | 顯示全部樓層
小舒米高真係幾好用...我覺得佢仲勁過carroll
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 22:25:43 | 顯示全部樓層
拜仁個rensing幾掂, 最好第2季就買, 唔洗1m, rating成日8,9分, 不過係position差d...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 22:56:31 | 顯示全部樓層
Originally posted by cpzzs at 2005-1-30 05:28 PM:



isaksson又係呢季新買
但係6場ucl+3場league都仲可以未失波bor
so適應唔適應唔係龍門失多波ge主因



對手~天氣~人腳,咩都唔同~又點可以比較
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 15:58:07 | 顯示全部樓層
卡路爾
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 17:40:36 | 顯示全部樓層
o係Fm Tim Howard勁d...
不過真人就成日都發夢...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 18:45:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by moby008 at 2005-2-1 05:40 PM:
o係Fm Tim Howard勁d...
不過真人就成日都發夢...



因為佢有精神病丫ma..現實
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:20 , Processed in 0.031425 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表