找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3052|回復: 12

[FM] 成功了!!!!!!!

[複製鏈接]
發表於 2005-2-10 19:17:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
德國都請意大利藉領隊...唔知我係咪第一個德國國家隊外籍領隊呢?????
發表於 2005-2-10 19:30:21 | 顯示全部樓層
葡萄牙都請我呢個香港人做領隊
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 19:31:48 | 顯示全部樓層
Originally posted by 孫中謝拉特.奧雲 at 2005-2-10 07:30 PM:
葡萄牙都請我呢個香港人做領隊

德國一向都唔請外國領隊~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 23:26:02 | 顯示全部樓層
點先有國家隊請架~?
未試過呀我~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 23:27:31 | 顯示全部樓層
Originally posted by 傻康 at 2005-2-10 23:26:
點先有國家隊請架~?
未試過呀我~

你帶隊有返咁上下成績
reputation去到world class應該會有
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 23:44:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-2-10 23:27:

你帶隊有返咁上下成績
reputation去到world class應該會有


玩左兩年...兩年黎win左英超x2,&歐冠x2..
有world class喇~~~
無人請
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-11 00:20:30 | 顯示全部樓層
你有冇自己apply????????
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-11 00:32:41 | 顯示全部樓層
我上一個 save 用返香港籍玩 liverpool 玩到 06 就做左德國隊 manager 啦..
不過硬係做唔到 spain 既 manager...
唔知點解... ~_~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-11 00:46:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by 傻康 at 2005-2-10 23:44:


玩左兩年...兩年黎win左英超x2,&歐冠x2..
有world class喇~~~
無人請

咁要有國家隊無領隊先得架
同埋你自己咩國籍?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-11 04:02:21 | 顯示全部樓層
i am the manager of Germary national team too
but the board demand so high
they will fire you immediately if you can't bring the champion

i play european cup, lose to England and got 2nd
they sack me immediately!!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-11 15:13:53 | 顯示全部樓層
Originally posted by 膠囊 at 2005-2-11 04:02 AM:
i am the manager of Germary national team too
but the board demand so high
they will fire you immediately if you can't bring the champion

i play european cup, lose to England and got 2nd
the ...



足球強國嘛....係咁0架喇...
但我玩WC2006阿根廷分組賽出局...
意大利十六強出局...
英格蘭八強出局...
但佢地都唔炒教練....真係唔明點解...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-11 20:58:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by 傻康 at 10-2-2005 11:44 PM:


玩左兩年...兩年黎win左英超x2,&歐冠x2..
有world class喇~~~
無人請

你等06世界盃啦~意大利分組賽出局請左我....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-12 00:34:10 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-2-11 00:46:

咁要有國家隊無領隊先得架
同埋你自己咩國籍?


d 國家隊都唔抄人既..
之前cm...會自動請你做國家隊領隊架...
我hk囉~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 06:00 , Processed in 0.027645 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表