|
|
發表於 2007-7-29 00:50:04
|
顯示全部樓層
原帖由 Kiu 於 2007-7-29 12:23 AM 發表 
so i'm pretty lucky..... i called him up to sign for me after training in mk stadium.
你就好彩啦, 好似話旺角場training 唔算多fans, 人少的話隊長肯簽ga。
拎簽名果日, 本來隊長肯過黎簽ga, 點知行左無2步, 突然我地身後面又殺左幾條友埋黎, 嚇親隊長, 所以簽唔成。
不過已經比起其他人算好好ga la, 大滿足
[ 本帖最後由 Roberto Mussi 於 2007-7-29 12:51 AM 編輯 ] |
|