使用道具 舉報
原帖由 olden_polynice 於 2009-11-3 22:52 發表 今季咁多馬跑 如果我係病態賭徒就唔很掂
原帖由 olden_polynice 於 2009-11-3 10:52 PM 發表 今季咁多馬跑 如果我係病態賭徒就唔很掂
原帖由 henrytam 於 2009-11-3 11:31 PM 發表 墨爾本盃播成5場
原帖由 cavasake 於 2009-11-4 00:09 發表 唔知有幾多隻...之後會運港作賽呢 下星期育馬者杯都係5場 係都要加返場澳洲的
原帖由 射手shooter 於 2009-11-4 11:17 PM 發表 愛倫RIP
原帖由 olden_polynice 於 2009-11-4 23:29 發表 吳鬆口中既世外高人
原帖由 cavasake 於 2009-11-5 12:59 AM 發表 已証實 前練馬師愛倫逝世 享年六十八歲 2009年11月5日 香港賽馬史上其中一位最成功的練馬師愛倫於十一月四日逝世,馬會得悉其死訊後,對他的離世深表哀悼。 香港賽馬會行政總裁應家柏表示:「對於愛倫的逝世,我實在深 ...
原帖由 射手shooter 於 2009-11-5 11:15 PM 發表 岳伯仁好恨贏經典賽? Rip Van Winkle或Mastercraftsman扔去跑草地2400m都夠架喎
原帖由 rob_van_dam 於 2009-11-7 02:08 PM 發表 R3條三重彩
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:49 , Processed in 0.048571 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.