原帖由 henrytam 於 2009-11-22 04:16 PM 發表 飛鷹山一段都冇
使用道具 舉報
原帖由 rob_van_dam 於 2009-11-22 01:41 PM 發表 道友禮復出贏馬
原帖由 olden_polynice 於 2009-11-22 16:28 發表 熱身性質
原帖由 rob_van_dam 於 2009-11-22 16:58 發表 蓮華生輝久休復出都有第2 鳥語花香真係好變態
原帖由 henrytam 於 2009-11-22 04:44 PM 發表 中完勝眼光再中時尚風采
原帖由 hoyte 於 2009-11-22 06:09 PM 發表 轉彎果陣仲想X白德民做乜走入面 好彩都有位
原帖由 hoyte 於 2009-11-22 06:08 PM 發表 請食飯啦喂
原帖由 Stanley Traore 於 2009-11-23 02:00 PM 發表 (神父mode)明明想坐box,點知隻馬有位識自己彈出黎(神父mode)
原帖由 cavasake 於 2009-10-4 23:14 發表 Channon 話下場會去加拿大之後去東京
原帖由 henrytam 於 2009-10-4 23:27 發表 咁即係未必來香港? 如果咁短時間跑3場好似密左d
原帖由 射手shooter 於 2009-11-25 11:09 PM 發表 跑完凱旋門,儲足跑瓶賽,試意爆燈
原帖由 AI3 於 2009-11-29 14:26 發表 伏特加頂唔頂到?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 02:50 , Processed in 0.034582 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.