使用道具 舉報
原帖由 歐石南 於 2008-11-14 12:18 AM 發表 今個星期返左廠三日 夜晚無野做焗睇電視 睇左兩日珠江台播既"中國兄弟連" 講一支國軍連隊同另一支共軍連隊響日佔區聯合抗日既故事 係完全不值得睇既一套電視劇 ...
原帖由 henrytam 於 2008-11-14 00:58 發表 國軍=腐敗,共軍=英勇嗎?
原帖由 anto 於 2008-11-14 23:25 發表 係廠,夜晚竟然無野做,你d同事對你好衰
原帖由 歐石南 於 2008-11-15 01:26 AM 發表 方圓十里都係工廠 可以做d咩
原帖由 天才守門員 於 2008-11-14 12:20 AM 發表 WELL,無記早上那套楚漢真係笑到我PK
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 歐石南 於 2008-11-14 07:49 PM 發表 係 日軍=傻仔,國共聯軍=戰神
原帖由 炎夏 於 2008-11-15 08:32 PM 發表 頭果十集係好膠
原帖由 橙色力量 於 2008-11-22 12:33 PM 發表 睇咗Burn After Reading
原帖由 天才守門員 於 2008-11-21 03:19 PM 發表 應該係集集都膠爆
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 05:43 , Processed in 0.032030 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.