找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Dioray

星期日檔案

[複製鏈接]
發表於 2009-3-16 23:08:06 | 顯示全部樓層
短短半日竟然有十版討論
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:08:22 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-3-16  11:07 PM 發表

  虛擬情景

睇曬我成句la


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:09:18 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16  11:03 PM 發表

條女話佢無錢令佢打擊太大啦

我真係覺得佢自此之後係認為有錢就有女



希望佢繼續發奮
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:16:09 | 顯示全部樓層
唔係有錢就有女

而係有錢多d選擇

又或者被飛的危險低d
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:16:37 | 顯示全部樓層
原帖由 AC米仔 於 2009-3-16  11:08 PM 發表
短短半日竟然有十版討論


死火, 有排睇, 聽日仲有mid-term未溫過~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:19:33 | 顯示全部樓層
其實個節目令我想起有blogger講過

點解《女人唔易做》可以大大聲話:男人都係賤

無劇集夠膽話:女人都係雞?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:20:31 | 顯示全部樓層
原帖由 古都 於 2009-3-16  11:09 PM 發表



希望佢繼續發奮

可惜佢好似無

只係怨"港女"太拜金

渴求依個世界有真愛

但最後佢都係希望用錢去打動女性(依個我只係憑佢最尾果幾句話得出黎既個人感覺 )
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:20:53 | 顯示全部樓層
原帖由 AC米仔 於 2009-3-16  11:08 PM 發表
短短半日竟然有十版討論


其實唔止,日藝仲有幾板…
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:21:31 | 顯示全部樓層
去台灣la , peter
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:22:57 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-16  11:16 PM 發表
唔係有錢就有女

而係有錢多d選擇

又或者被飛的危險低d

其實套野帶出左香港男士真係普遍自信心低下

由唔敢望人等等都睇得到

錢反而令佢地有返d自信

當然可能真係拜金主義令佢地變成咁都唔定既
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:23:12 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16  11:20 PM 發表

可惜佢好似無

只係怨"港女"太拜金

渴求依個世界有真愛

但最後佢都係希望用錢去打動女性(依個我只係憑佢最尾果幾句話得出黎既個人感覺 ) ...


睇番某個blog,有人講得幾o岩

想peter有幾發奮?至少佢有工作,佢o既興趣又無影響生活
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:23:43 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-16  11:19 PM 發表
其實個節目令我想起有blogger講過

點解《女人唔易做》可以大大聲話:男人都係賤

無劇集夠膽話:女人都係雞?

賤同雞可以相比?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:24:35 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16  11:22 PM 發表

其實套野帶出左香港男士真係普遍自信心低下

由唔敢望人等等都睇得到

錢反而令佢地有返d自信

當然可能真係拜金主義令佢地變成咁都唔定既 ...


小弟正是其中一個…淚目中
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:25:20 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16  11:23 PM 發表

賤同雞可以相比?


改做淫就出到街?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:26:24 | 顯示全部樓層
原帖由 Dioray 於 2009-3-16  11:23 PM 發表


睇番某個blog,有人講得幾o岩

想peter有幾發奮?至少佢有工作,佢o既興趣又無影響生活

佢係咪真係無影響生活呢

開段果度陶傑講話有d已經連人既本能都開始無

不擅溝通等等

就咁睇片我真係覺得peter問題唔係淨係無錢囉
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:26:28 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-3-16  11:21 PM 發表
去台灣la , peter


別欺騙自己

佢只會由金錢卡,變成好人卡
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:28:47 | 顯示全部樓層
其實最緊要自己睇得起自己先

個人行出黎有番D自信,自然冇咁毒
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-3-16 23:29:19 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16  11:26 PM 發表

佢係咪真係無影響生活呢

開段果度陶傑講話有d已經連人既本能都開始無

不擅溝通等等

就咁睇片我真係覺得peter問題唔係淨係無錢囉 ...


佢唔識同人溝通…應該係天生…唔係因為宅而變成咁

anyway,事情永遠有兩面,而peter的確有問題

但佢o既問題係唔係一定溝唔到女呢,有好多人無野做一樣有女吼,睇下佢溝咩女o羅
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:30:07 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-3-16  11:28 PM 發表
其實最緊要自己睇得起自己先

個人行出黎有番D自信,自然冇咁毒

agree

一個男人最charm就係有自信

但當然唔可以太自大
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-16 23:34:27 | 顯示全部樓層
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16  11:30 PM 發表

agree

一個男人最charm就係有自信

但當然唔可以太自大


連自己都唔鍾意自己,叫D女點鍾意你
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 10:17 , Processed in 0.037504 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表