使用道具 舉報
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-3-16 11:07 PM 發表 虛擬情景 睇曬我成句la
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:03 PM 發表 條女話佢無錢令佢打擊太大啦 我真係覺得佢自此之後係認為有錢就有女
原帖由 AC米仔 於 2009-3-16 11:08 PM 發表 短短半日竟然有十版討論
原帖由 古都 於 2009-3-16 11:09 PM 發表 希望佢繼續發奮
原帖由 Dioray 於 2009-3-16 11:16 PM 發表 唔係有錢就有女 而係有錢多d選擇 又或者被飛的危險低d
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:20 PM 發表 可惜佢好似無 只係怨"港女"太拜金 渴求依個世界有真愛 但最後佢都係希望用錢去打動女性(依個我只係憑佢最尾果幾句話得出黎既個人感覺 ) ...
原帖由 Dioray 於 2009-3-16 11:19 PM 發表 其實個節目令我想起有blogger講過 點解《女人唔易做》可以大大聲話:男人都係賤 無劇集夠膽話:女人都係雞?
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:22 PM 發表 其實套野帶出左香港男士真係普遍自信心低下 由唔敢望人等等都睇得到 錢反而令佢地有返d自信 當然可能真係拜金主義令佢地變成咁都唔定既 ...
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:23 PM 發表 賤同雞可以相比?
原帖由 Dioray 於 2009-3-16 11:23 PM 發表 睇番某個blog,有人講得幾o岩 想peter有幾發奮?至少佢有工作,佢o既興趣又無影響生活
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-3-16 11:21 PM 發表 去台灣la , peter
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:26 PM 發表 佢係咪真係無影響生活呢 開段果度陶傑講話有d已經連人既本能都開始無 不擅溝通等等 就咁睇片我真係覺得peter問題唔係淨係無錢囉 ...
原帖由 Donald 於 2009-3-16 11:28 PM 發表 其實最緊要自己睇得起自己先 個人行出黎有番D自信,自然冇咁毒
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:30 PM 發表 agree 一個男人最charm就係有自信 但當然唔可以太自大
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:17 , Processed in 0.037504 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.