原帖由 Dioray 於 2009-3-16 11:29 PM 發表 佢唔識同人溝通…應該係天生…唔係因為宅而變成咁 anyway,事情永遠有兩面,而peter的確有問題 但佢o既問題係唔係一定溝唔到女呢,有好多人無野做一樣有女吼,睇下佢溝咩女o羅 ...
使用道具 舉報
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:30 PM 發表 agree 一個男人最charm就係有自信 但當然唔可以太自大
原帖由 Donald 於 2009-3-16 11:34 PM 發表 連自己都唔鍾意自己,叫D女點鍾意你
原帖由 secret 於 2009-3-16 11:36 PM 發表 msn都成日有人擁有無限自信,無論講咩話題都好,佢都可以搵到位讚自己 現實世界佢又真係好鬼多女送上門
原帖由 洛奇 於 2009-3-16 10:27 PM 發表 但係係節目裡面女生可以替自己拜金,愛名牌等多種罪名作辯護, 男生呢? 點解一定唔可以束衫,點解一定要gel頭? 我就係咁所以覺得唔公平
原帖由 choy991044 於 2009-3-16 11:37 PM 發表 正如你之前講, 係d男仔自己都睇唔起自己姐
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:39 PM 發表 係喎 你可以話港女係歪理 但佢係理直氣壯 但d男仔呢
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-3-16 23:21 發表 去台灣la , peter
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:37 PM 發表 完全同意大大既講法 dup晒頭咁行出黎 點搞呀
原帖由 secret 於 2009-3-16 11:40 PM 發表 agree,港女用雙重標準去拎著數不知幾咁理直氣壯 風度+男女平等..玩晒
原帖由 choy991044 於 2009-3-16 23:37 發表 正如你之前講, 係d男仔自己都睇唔起自己姐
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2009-3-16 11:22 PM 發表 其實套野帶出左香港男士真係普遍自信心低下 由唔敢望人等等都睇得到 錢反而令佢地有返d自信 當然可能真係拜金主義令佢地變成咁都唔定既 ...
原帖由 Donald 於 2009-3-16 11:43 PM 發表 連正常社交都有困難
原帖由 麥旋風 於 2009-3-16 11:45 PM 發表 所以幾時都話眼神好緊要
原帖由 ken809 於 2009-3-16 11:44 PM 發表 講緊老旋?
原帖由 洛奇 於 2009-3-16 11:43 PM 發表 台灣男人們都係好多怨言 天下烏鴉,或者都係一樣黑
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:25 , Processed in 0.031740 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.