原帖由 天才守門員 於 2009-8-18 01:16 發表 真係幾似車仔前鋒
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-8-23 10:45 PM 發表 廁田架狂俾人串
原帖由 AC米仔 於 2009-8-23 11:32 PM 發表 複製定抄襲 抄襲似乎搞得不錯
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-18 01:20 AM 發表 我覺也有點松本潤.. (當然我大表弟就似得很! )
原帖由 Dioray 於 2009-8-30 10:48 PM 發表 一早就應該請陳潔靈上黎啦,其他評判真係可以收工
原帖由 天才守門員 於 2009-8-30 10:50 PM 發表 佢的作用同肥媽一樣 無左肥媽,atv一樣收皮
原帖由 Dioray 於 2009-8-30 10:53 PM 發表 評語實在太多,唔係好虛浮,參賽者真係學到野,教開唱歌係唔同
原帖由 Dioray 於 2009-8-30 22:57 發表 同埋陳潔靈係有HEART,自己都好投入個節目 同呂方係個極端的對比
原帖由 射手shooter 於 2009-9-20 11:11 PM 發表 泳兒唱得好差
原帖由 天才守門員 於 2009-8-30 10:55 PM 發表 之前班蛋散自己都未唱好,仲話教人 ATV個班今集個個都有進步
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:17 , Processed in 0.026521 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.