原帖由 射手shooter 於 2009-9-29 09:23 AM 發表 評判的評語令我有興趣去睇 反之另一邊就變左"羅力威星光大道"
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-9-29 14:20 發表 羅力威星期日錄影差到就黎出局,連吳國敬都鬧 反而古卓文真係越來越好
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-29 02:51 PM 發表 我都覺!
原帖由 iivan 於 2009-9-29 05:11 PM 發表 只要佢D動作唔好咁 OVER晒就好好KA LA
原帖由 iivan 於 2009-9-29 17:11 發表 只要佢D動作唔好咁 OVER晒就好好KA LA
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-30 12:23 AM 發表 的確唔係首首歌都需要咁..
原帖由 Donald 於 2009-10-4 20:54 發表 吳國敬
原帖由 Donald 於 2009-10-4 08:54 PM 發表 吳國敬
原帖由 天才守門員 於 2009-9-29 02:20 PM 發表 羅力威星期日錄影差到就黎出局,連吳國敬都鬧 反而古卓文真係越來越好
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-10-16 10:58 PM 發表 第11屆全運會主題歌《共圓精彩》將讓開幕式達到一個新的高潮,目前這些主唱者依然保持神秘的面紗,其中,這些人裏有大陸實力歌手孫楠,還有兩岸四地的陳慧琳、張惠妹以及澳門著名男歌手古卓文組成,他們的出現將讓“共圓精彩 ...
原帖由 天才守門員 於 2009-10-17 06:26 PM 發表 無線做咩唔去廣告
原帖由 henrytam 於 2009-10-17 06:28 PM 發表 無線都WFC左佢掛 仲有,國家大事全運會都敢cut?
原帖由 天才守門員 於 2009-11-6 20:07 發表 星光咁快就完
原帖由 射手shooter 於 2009-11-6 08:11 PM 發表 邊磨到咁耐
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:16 , Processed in 0.030724 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.