原帖由 天才守門員 於 2009-9-21 02:49 發表 但另一件更不知所謂
使用道具 舉報
原帖由 奧雲仔 於 2009-9-27 10:46 PM 發表 玩夠喇
原帖由 麥旋風 於 2009-9-27 11:02 PM 發表 超級巨聲真係完全無晒參考價值 張敬軒竟然可以身兼評判 又可以上台唱
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2009-9-28 03:55 PM 發表 羅力威都得.....點解我唔得呢..........
原帖由 麥旋風 於 2009-9-27 11:02 PM 發表 附帶背後一群既歡呼聲
原帖由 henrytam 於 2009-9-28 12:00 AM 發表 無記係咁上下架啦
原帖由 iivan 於 2009-9-28 03:43 PM 發表 同佢唱果個我又係覺得好很難聽, 但又留低左
原帖由 麥旋風 於 2009-9-29 09:20 發表 無記就係識做依D Noise 到你鬧佢時 你就唔睇唔得
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:16 , Processed in 0.032142 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.