使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-6 11:14 AM 發表 唔小心係個 P粉面前講 P演技好差... 即刻被怒罵
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Eggio 於 2009-8-6 12:03 PM 發表 應該學在上咁讚到P天上有地下無吖嘛 抵你9唔到女
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-6 12:20 PM 發表 諗住超有主見女生會喜歡嘛 最後唯有轉移視線插北川先解倒圍喎
原帖由 天才守門員 於 2009-8-6 12:31 PM 發表 http://www.cuhkacs.org/~henryporter/Bo-Blog/read.php/642.htm 好撚岩 電車男當初明明英雄救美,點解會變左痴漢
原帖由 橋子 於 2009-8-6 01:07 PM 發表 所以某心唔該都看下啦 就知毒男都是粗魯的標籤啦… 呢個社會越黎越多假權威、偽學者,需要塔主多 D 小九佢地
原帖由 天才守門員 於 2009-8-6 01:11 PM 發表 小,我有時在度講毒男同電車男係唔同的!同毒男!都比人話煩,唔需要知咁多啦
原帖由 Eggio 於 2009-8-6 01:31 PM 發表 會唔會係你本身的問題?
原帖由 Keith 於 2009-8-6 04:41 PM 發表 你個論點應該要立於不敗之地?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 16:13 , Processed in 0.029682 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.