原帖由 AirKID 於 2009-8-25 07:12 PM 發表 基雲打豪門仲係未知數
使用道具 舉報
原帖由 hoyte 於 2009-8-25 07:21 PM 發表 橋那記關鍵性進球! 仲有對摩納哥果2round都好激
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 07:21 PM 發表 夏特都係打過上季隊MC之嘛 上季隊MC除了bank account邊忽稱得上豪門? 基雲打ト比sir隊找卡數更像豪門吧
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 07:23 PM 發表 Huth@Right Back So exciting
原帖由 AirKID 於 2009-8-25 07:22 PM 發表 反勝阿記畢生難忘
原帖由 天才守門員 於 2009-8-25 07:20 PM 發表 紐卡素個陣都算係豪門啦
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 07:24 PM 發表 果晚開心到訓唔著
原帖由 AirKID 於 2009-8-25 07:26 PM 發表 始終杯仔都捧唔到個
原帖由 AirKID 於 2009-8-25 07:28 PM 發表 果時真係開心過贏聯賽冠軍
原帖由 AirKID 於 2009-8-25 07:24 PM 發表 摩納哥都贏唔到真係omfg
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 07:30 PM 發表 假如當時4强牌面最強的車仔如願勝出,故事的軌跡會改變多少? 摩連奴可能到而家仲係葡超土霸王? 泰利林伯會像今天的謝四加力查贏過歐聯但仲未聞過聯賽冠軍獎牌陣味? ...
原帖由 AirKID 於 2009-8-25 07:31 PM 發表 冇得如果既 不過講起利記 最慘都係fowler owen
原帖由 天才守門員 於 2009-8-25 07:29 PM 發表 次次打到入杯賽決賽都係對個年最勁個隊,有咩好講
原帖由 天才守門員 於 2009-8-25 07:32 PM 發表 OWEN真係
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:16 , Processed in 0.045893 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.