原帖由 hoyte 於 2009-8-25 08:48 PM 發表 你咁留意既?
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-25 08:48 PM 發表 好喇下! 咪貼埋圖呀下!
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-25 09:14 PM 發表 未発表: 【NTV】 水22 木24 土21 【TBS】 金22 睇好下季有毛!
原帖由 Donald 於 2009-8-25 09:15 PM 發表 傳聞來季西甲已落入NOW手中
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 09:18 PM 發表 希望保英超買斷意甲收cable皮
原帖由 Donald 於 2009-8-25 09:20 PM 發表 cable仲有歐聯同世界盃
原帖由 Donald 於 2009-8-25 09:23 PM 發表 NOW快D請埋紅魔堅過檔講英超喇
原帖由 cavasake 於 2009-8-25 09:34 PM 發表 都講左好耐啦 有線體育D資金已經比某高層調走晒去電影,娛樂o個邊 仲邊有錢爭... 唔好話d大節目 就連d小節目都縮晒數全部要計住來做
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 09:42 PM 發表 同自宮有乜分別?
原帖由 cavasake 於 2009-8-25 09:49 PM 發表 不過而家呢一任o係度發展綜藝節目 都已經好過上一任 用成幾十億拍埋晒d完全收唔到o既戲
原帖由 Donald 於 2009-8-25 09:46 PM 發表 人家想攪免費台,買波好似唔多化算
原帖由 Eggio 於 2009-8-25 09:52 PM 發表 得英超得天下 你睇下cable呢2年的業績
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:12 , Processed in 0.030132 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.