找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-30 02:35:43 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-8-30  02:34 AM 發表

法吻下佢, 唔拒絕就得米喇

也有可能終於搞得成探監meeting
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:36:50 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-30  02:35 AM 發表

也有可能終於搞得成探監meeting

西巴咁有米咪可以保埋佢出嚟囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:36:56 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:37:01 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-30  02:33 AM 發表

[老馬mode]可能一告白就收咭[/老馬mode]

畏首畏尾點做大事啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:37:29 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-30  02:37 AM 發表

畏首畏尾點做大事啊

果然食慣大茶飯
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:38:00 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-30  02:35 AM 發表

83808

世事難料
可能佢地都係等緊你上的蕩女
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:38:01 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-30  02:37 AM 發表

畏首畏尾點做大事啊

點解你係都要串天才
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:38:08 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-8-30  02:32 AM 發表


老實說只是身邊沒有對像
我才說悔氣說話
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:38:41 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-30  02:38 AM 發表

點解你係都要串天才

我鼓勵緊你去告白啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:39:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-30  02:38 AM 發表

世事難料
可能佢地都係等緊你上的蕩女

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:39:19 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-30  02:37 AM 發表

畏首畏尾點做大事啊

西巴呢d就真係袋錢入人袋啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:39:36 | 顯示全部樓層
岩岩vps入左之後我跳起慶祝
梗手offside左
然後有幾個鬼仔既曼聯fans笑我"fuxking idiot"
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:39:37 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-30  02:39 AM 發表

83809

其實依套係乜
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:40:20 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-30  02:38 AM 發表

老實說只是身邊沒有對像
我才說悔氣說話

咁多fans也揀不到一件好樣的?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:41:21 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-30  02:39 AM 發表

83809

如果你唔係一個憤青,基基可能而家就埃緊係你心口
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:41:27 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2009-8-30  02:39 AM 發表
岩岩vps入左之後我跳起慶祝
梗手offside左
然後有幾個鬼仔既曼聯fans笑我"fuxking idiot"

天下曼狗一樣7

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:42:16 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-30  02:41 AM 發表

如果你唔係一個憤青,基基可能而家就埃緊係你心口

可能齊人之福添喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:42:48 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-30  02:41 AM 發表

如果你唔係一個憤青,基基可能而家就埃緊係你心口

為左9女,快d加入民仔啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:43:36 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-8-30  02:40 發表

咁多fans也揀不到一件好樣的?


貨嘅野, 冇就冇架啦..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-30 02:43:53 | 顯示全部樓層
原帖由 Keith 於 2009-8-30  02:39 AM 發表

其實依套係乜

n年前的星期日檔案
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 19:46 , Processed in 0.053347 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表