|
|
發表於 2009-8-30 17:31:08
|
顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-30 14:26 發表 
真係唔怪得我唔鍾意果隊波d fans既
我預左輸,所以一早訓左
但死在Pirlo同畀Rino玩謝我確有少少不甘
李安不如將R80打Pirlo個位,後面以隊長及法明尼去掃盪
波仔靠左,Abate打右,Pato打正前但要忽左忽右
再視乎對手安排森佬打哪一邊(今場根本要用佢打左...)
右面唔用OOOO,出安東也不會任人魚肉喇
Rino玩野,Pirlo唔肯回防,只有法米尼去抗衡人地四名中場
唔輸夠半打其實已要還神 |
|