原帖由 AC米仔 於 2009-9-1 11:46 PM 發表 佢中場hold波/搶波那兩件都傳唔到個波上去
使用道具 舉報
原帖由 AC米仔 於 2009-9-1 11:44 PM 發表 Ambro有脚頭又頂到波 Rino在禁區拎到波都未必射得中
原帖由 天才守門員 於 2009-9-1 23:49 發表 當然係C朗,卡卡去中場拎波9爆啦 我D FRD以前用MU成日推C朗打前鋒.根本比唔到位佢9爆9變速
原帖由 AC米仔 於 2009-9-1 11:52 PM 發表 Kaka其實好易mark,佢只係起動快,迫佢入中間就易搞 係C9靠邊上比較難搞
原帖由 makkaho 於 2009-9-1 23:50 發表 我中場基本上要2個有體能既人就得
原帖由 makkaho 於 2009-9-1 23:54 發表 俾人打反擊果陣卡卡去到全速就冇得追
原帖由 AC米仔 於 2009-9-1 11:58 PM 發表 甘就冇計喇 我用波仔爆人,人地都未必追到喇
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 00:09 發表 波仔而家勁到同之前阿祖安奴差唔多
原帖由 古都 於 2009-9-2 00:02 發表 老實,我睇左皇馬第一場,覺得隊波好悶
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 01:07 發表 米蘭論壇條友真係好on9
原帖由 AC米仔 於 2009-9-2 01:15 AM 發表 呢一季係難捱d架喇 但我深信足夠下年直入CL分組賽
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 01:20 發表 其實有時我都唔想咁偏激 但一見到4比0真係忍唔住 下年既野我唔敢諗住,我只係覺得李安納度呢個傀儡好快會俾人掉走
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 21:38 , Processed in 0.031411 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.