原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:30 PM 發表 受氣個個似我妹多D,日日返屋企都小個老細 返到屋企完全係無野的 仲得閒到話劉華好無辜 呢幾日都唔知佢咩事 阿妹唔做運動減肥又比佢小,阿妹睇埋D ON99言情小說又比佢小(雖則D言情小說真係極 ...
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:34 PM 發表 佢唔覺得自己有病 又覺得睇醫生係無用的
原帖由 Eggio 於 2009-9-2 09:35 PM 發表 你又想買定山地? 雖然我覺你講得岩
原帖由 anto 於 2009-9-2 09:38 PM 發表 傑夫好勇
原帖由 hoyte 於 2009-9-2 09:37 PM 發表 我老母早幾年有排又係咁 多d同佢傾下心事啦
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-2 09:38 PM 發表 唔想同D阿婆排隊爭囉
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 09:43 PM 發表 做仔既應該多d關心呀媽,而唔係走上黎照膠
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:42 PM 發表 佢成日鬧我阿婆,話佢七八十歲人,理唔到咁多野架啦,開開心心嘆世界 佢咪又係咁,我同阿妹都廿歲人啦,唔係三歲細路啦
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:32 PM 發表 佢最憎
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:45 PM 發表 面對一個目前明顯搵交嘈的人,你可以點,你教我啦.........
原帖由 Eggio 於 2009-9-2 09:46 PM 發表 等佢下火先囉
原帖由 cavasake 於 2009-9-2 09:46 PM 發表 搵社工都無用啦... 搵精神科醫生o岩d....
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:47 PM 發表 基本上日日都有唔同借口,唔同人士比佢嘈
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:59 , Processed in 0.021904 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.