使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:49 PM 發表 又,好多時,往往就黎嘈個陣,我或者我妹就走入房冷靜下,但佢往往就拍枱拍橩叫人出黎,話走入房唔尊重佢,繼而火更大
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 09:51 PM 發表 sony可唔可以答一答我,點解個cover會咁核突
原帖由 Eggio 於 2009-9-2 09:51 PM 發表 係又死唔係又死
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 09:53 PM 發表 你咪聽佢罵,等佢罵到冇癮先再問佢做咩囉 你真係好唔擅長溝通
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-2 09:51 PM 發表 我覺正喎
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 09:54 PM 發表 問佢想點佢又**9我
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 09:54 PM 發表 第二張我就覺得ok 第一張真係... 不過d歌幾正,雖然個風格根本同上一隻碟冇咩分別(連個beat都有d似)
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-2 09:57 PM 發表 可能我太低班,重來都分唔倒佢邊首歌打邊首歌
原帖由 makkaho 於 2009-9-2 09:56 PM 發表 俾d耐性啦 你呀媽一個獨力支撐頭家係好辛苦架 最重要都係多d同佢傾計,知到多d佢諗乜就唔會咁易出現磨擦
原帖由 henrytam 於 2009-9-2 10:24 PM 發表 頂左咁多年仲未化? 應該要做到佢嘈乜都你冇反應
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 10:25 PM 發表 我頭先就係唔比反應佢,佢先發哂脾氣掃哂成枱餸落地
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-2 10:33 PM 發表 下次試下做係人 咩都答係
原帖由 天才守門員 於 2009-9-2 10:33 PM 發表 我可以肯定比佢小
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-2 10:35 PM 發表 俾佢小囉 自己忍晒佢算
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:59 , Processed in 0.045310 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.