您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 oolongtea 於 2009-9-5 07:39 PM 發表 今集救命故仔好弱 對住個未康復病人兜面o黎個心靈攻擊 江口話你on9都費事 菜對呢o的case居然俾唔到advise? 最後分明dup番第一輯八嶋智人失職o黎翻炒 ...
原帖由 oolongtea 於 2009-9-5 07:32 PM 發表 睇動畫版定漫畫版? 都係得猜拳牌要間中數下牌 跟住踩鋼條同皇帝牌都係捉心理唔難消化 電影版兩個鐘講哂三個game會簡化成點真係無眼睇 ...
原帖由 Keith 於 2009-9-5 07:34 PM 發表 仲有冇踢波?
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 07:51 PM 發表 星期四先踢完,入左4球
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-5 07:51 PM 發表 下集到菜 再下集裕介 之後第七集戰隊結局 乃呢!
原帖由 oolongtea 於 2009-9-5 20:01 發表 集集都有溝o的奶落去仲想點
原帖由 Keith 於 2009-9-5 08:00 PM 發表 跟咩隊踢 我兩個月冇踢波
原帖由 oolongtea 於 2009-9-5 08:01 PM 發表 集集都有溝o的奶落去仲想點
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-5 08:06 PM 發表 睇子華 唔睇荷蘭 v 日本
原帖由 Keith 於 2009-9-5 07:45 PM 發表 徐子珊真係幾掂喎
原帖由 Donald 於 2009-9-5 10:20 PM 發表 唔知係唔係改過劇本o既關係 今輯個主題拍得唔係咁好 咁樣一集一星其實冇咩癮
原帖由 oolongtea 於 2009-9-5 10:33 PM 發表 之前講到病棟生死存亡咁,而家又得閒到叫中菜外賣
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-5 10:36 PM 發表 係囉,又話救命醫療崩壞 都冇d做到死下死下既感覺
原帖由 Donald 於 2009-9-5 10:41 PM 發表 又話講醫療制度,最後又係個人主義搞掂,仲要慢動作出場先好笑 都拍到第四輯,其實拍多D文戲講下醫療制度好過喇
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:47 , Processed in 0.032026 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.