原帖由 TAMTOM 於 2009-9-5 01:45 PM 發表 我而家咁少入黎 ,我真係搵唔到meeting 既detail ,追post 都唔知起邊追起
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-5 03:09 PM 發表 有D似北乃 jackie is屎既啤
原帖由 天才守門員 於 2009-9-5 14:41 發表 日期時間地點:星期日1點旺角地鐵站E出口等(站入面)
原帖由 李喂凸 於 2009-9-5 03:34 PM 發表 台灣北乃 可惜現在已不橋復見子了 一來尺度收窄 二來唔信日本公司會比藝人上咁不明狀況節目者. ...
原帖由 anto 於 2009-9-5 06:01 PM 發表 明天我ok
原帖由 CYBASTER 於 2009-9-5 06:03 PM 發表 其實夜晚我約左人食飯...1點會唔會太早啊?
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 06:40 PM 發表 你地想? 其實夜晚我都約左老細,我都覺1點可能太早 改2點半好唔好?
原帖由 CYBASTER 於 2009-9-5 06:41 PM 發表 我約左fd 6點3尖沙咀囉
原帖由 Keith 於 2009-9-5 06:59 PM 發表 踢波?
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-5 07:25 PM 發表 stam去唔去?
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 01:41 AM 發表 睇賭博默示錄睇到頭昏腦脹... 仲食腦過liar game
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 07:23 PM 發表 我老細就次次唔夠人先搵我踢波
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:46 , Processed in 0.030665 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.