使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 12:42 AM 發表 1.天才 2.豪仔 3.突突(未知) 4.anto(未知) 5.西巴 其他人唔該快快手手,我唔想聽日ot完返黎又係淨係見到呢5個報名...
原帖由 Keith 於 2009-9-5 12:44 AM 發表 其實日藝都冇乜人喇嘛?
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 12:45 AM 發表 有幾件我唔想開名既人掛住吹英超都唔報名 你去唔去丫?
原帖由 Keith 於 2009-9-5 12:49 AM 發表 唔好喇,你地有話題我冇
原帖由 天才守門員 於 2009-9-5 12:49 AM 發表 http://derek2013.mysinablog.com/ ... p;articleId=1917268 WTF
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 12:50 AM 發表 我地去到基本上都係聽anto講野
原帖由 Keith 於 2009-9-5 12:51 AM 發表 儲齊一套?
原帖由 天才守門員 於 2009-9-5 12:52 AM 發表 無
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 12:54 AM 發表 應該問西巴有冇講過邊句?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 makkaho 於 2009-9-5 12:22 AM 發表 再問多次 如果聽日6點前都仲係冇人報名或者小貓三四隻,meeting自動取消 同埋以後唔使旨意我搞
原帖由 henrytam 於 2009-9-5 03:09 AM 發表 我以為唔出聲已經等於係表明唔會去 唔駛講咁白掛
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:46 , Processed in 0.030891 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.