原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-13 02:15 AM 發表 其一吧 但識音樂的不止他一人
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-9-13 02:14 AM 發表 做audit?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-13 02:15 AM 發表 人家外型有說服力倒是真的
原帖由 Eggio 於 2009-9-13 02:15 AM 發表 我又唔同意喎 如果條女喜你的話俾盒帶無話唔得 不過當然係親口講比較好
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 makkaho 於 2009-9-13 02:12 發表 根本就唔係人地問題 俾盒帶人就叫示愛跟本就係on9
原帖由 makkaho 於 2009-9-13 02:12 AM 發表 根本就唔係人地問題 俾盒帶人就叫示愛跟本就係on9
原帖由 makkaho 於 2009-9-13 02:14 發表 你連自己想點都未知,就算全世界既女人都鐘意你都係冇用
原帖由 天才守門員 於 2009-9-13 02:16 AM 發表 識音樂的7頭真係好易9到女
原帖由 李喂凸 於 2009-9-13 02:15 AM 發表 看長假木村吧
原帖由 天才守門員 於 2009-9-13 02:16 AM 發表 我依家只想搞撚掂黎緊單大野,搞得掂=上位
原帖由 henrytam 於 2009-9-13 02:19 AM 發表 我都識玩下鼓機/琴機架 雖然係鼓機係玩Advance/Basic仲要auto bass
原帖由 oolongtea 於 2009-9-13 02:16 AM 發表 都叫有一技之長搵到食
原帖由 makkaho 於 2009-9-13 02:15 發表 呢條正宗扮豬食老虎典型例子
原帖由 天才守門員 於 2009-9-13 02:18 AM 發表 阿B,爆料啊!
原帖由 makkaho 於 2009-9-13 02:20 AM 發表 唔使識得多,識彈吉他已經屈晒機
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:27 , Processed in 0.047813 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.