原帖由 STAM 於 2009-9-30 12:00 AM 發表 其實而家係咪默許左講粗口?
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-9-30 12:01 AM 發表 這是我自暴自棄
原帖由 天才守門員 於 2009-9-30 12:01 AM 發表 我講盧冠廷首歌,又,仙履奇緣真係無撚敵好睇
原帖由 makkaho 於 2009-9-30 12:03 AM 發表 ...我已經唔識點同你溝通
原帖由 古都 於 2009-9-30 12:03 AM 發表 **
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-29 22:24 發表 係囉,個時好多人話要炒佢 又話佢教波唔掂
原帖由 Donald 於 2009-9-29 22:55 發表 或者班友真正追求o既係做嬴家o既感覺
原帖由 makkaho 於 2009-9-29 11:47 PM 發表 我其實唔係好明點解可以對親生老母一d感覺都冇囉 如果係咁我覺得真係出自個人問題
原帖由 makkaho 於 2009-9-29 23:02 發表 其實我唔怪佢地,人本性就係咁
原帖由 STAM 於 2009-9-30 00:00 發表 其實而家係咪默許左講粗口?
原帖由 Donald 於 2009-9-29 10:54 PM 發表
原帖由 hoyte 於 2009-9-30 01:05 AM 發表 食唔食飯?
原帖由 Donald 於 2009-9-30 01:19 AM 發表 好
原帖由 STAM 於 2009-9-29 11:51 PM 發表 咁我都係 不過我係因為enjoy同同學相處 返到屋企on99上網做毒男我都好冇癮
原帖由 anto 於 2009-9-30 02:54 AM 發表
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-30 06:56 AM 發表 9倒女之後總係串D
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:45 , Processed in 0.048178 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.