原帖由 henrytam 於 2009-10-29 09:40 PM 發表 book左山地未?
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-10-29 09:34 PM 發表 平時搞gag,我覺得有你4成功夫架(尋日用鄔醫生強姦論令全班失控 ) 但同心儀對象.........我就出事架嘛..........
原帖由 Eggio 於 2009-10-29 09:40 PM 發表 how? 當女女係薯仔吧
原帖由 Eggio 於 2009-10-29 09:30 PM 發表 拍餅video吧 有埋visual一定sure win
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 henrytam 於 2009-10-29 08:34 PM 發表 現在d後生真係好 我想搵件令我有好感既都冇 好x葡萄
原帖由 傑夫仔 於 2009-10-29 09:42 PM 發表 傻啦,上網9up就叻,我真人自閉仔黎 你應該高班過我好多
原帖由 天才守門員 於 2009-10-29 09:45 PM 發表 個師奶教授知道系主任講明要劏我,問我有咩感想,引用偉大的鄔醫生的言論已經令全班笑死 再問我點應付另一個出哂名做唔到野,低能兼on9的組員,我話前面又比人姦,後面又比人姦 高班同學串我:你邊有咁多個窿 我做個:icon ...
原帖由 Eggio 於 2009-10-29 09:50 PM 發表 who?
原帖由 天才守門員 於 2009-10-29 09:52 PM 發表 上年提過令我甘拜下風的人 佢挑人機個陣真係好可怕
原帖由 Eggio 於 2009-10-29 09:49 PM 發表 自閑仔都一拖四 絕望了
原帖由 Eggio 於 2009-10-29 09:53 PM 發表 你唔係同佢同level既咩?
原帖由 傑夫仔 於 2009-10-29 09:55 PM 發表 佢話人高班,咪即係話緊自己高班囉 無沖突架喎
原帖由 天才守門員 於 2009-10-29 09:56 PM 發表 佢叉撚住人係玩野到依家無呢個市,只有呢個縣,連個教授都要叫停佢 事後我同佢講:你玩野玩到咁,我present個陣請手下留情,你咁玩,我只好答,我唔識,投降,你贏 ...
原帖由 傑夫仔 於 2009-10-29 10:08 PM 發表 東京狗2好唔好睇?
原帖由 天才守門員 於 2009-10-29 10:10 PM 發表 點心怒小
原帖由 Donald 於 2009-10-29 10:26 PM 發表 好少咁高收視都抽得咁盡 話水嵨個度笑左
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:14 , Processed in 0.032073 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.