找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 天才守門員

日藝一齊禍

  [複製鏈接]
發表於 2009-10-31 00:01:41 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-10-30  11:17 PM 發表




我見第2連女主角都換埋,唔知兩集故事有冇關連

得陳鍵鋒果個角色係對應返1之嘛
其他完全唔同
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:04:32 | 顯示全部樓層
FM10真係好強大

小Kalou可以一場炒3個單刀
真實死了

跟住拿佢加錢換米卡,條友仔竟然同曼城傾唔掂數
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:07:48 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-31  12:04 AM 發表
FM10真係好強大

小Kalou可以一場炒3個單刀
真實死了

跟住拿佢加錢換米卡,條友仔竟然同曼城傾唔掂數:icon0 ...

因乜原因唔去曼城?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:09:46 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2009-10-31  12:07 AM 發表

因乜原因唔去曼城?


同現實一樣咁忠心
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:11:12 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-31  12:04 AM 發表
FM10真係好強大

小Kalou可以一場炒3個單刀
真實死了

跟住拿佢加錢換米卡,條友仔竟然同曼城傾唔掂數:icon0 ...

我仲邪道緊
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:19:00 | 顯示全部樓層
呢排咁多正GAME出真係打唔切
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:19:43 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2009-10-31  12:07 AM 發表

因乜原因唔去曼城?



本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:20:35 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-10-31  00:19 發表
呢排咁多正GAME出真係打唔切

打唔切JJ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:21:20 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-31  12:19 AM 發表



84426


唔係可以貼錢送走咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:22:24 | 顯示全部樓層
原帖由 歐石南 於 2009-10-31  12:20 AM 發表

打唔切JJ?


PS3 打WE
PC 打模擬市民同FM

好忙
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:24:42 | 顯示全部樓層
Football Manager 2010 v10.1.0

又係咁.....
出咁急做乜鬼
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:25:31 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-10-31  12:19 AM 發表
呢排咁多正GAME出真係打唔切

me2

NBA 2k10都未玩厭
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:31:12 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-31  12:19 AM 發表



84426

下載修正檔應該可以解決呢個問題
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 00:33:17 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-10-30  21:48 發表

你都book定山地先啦


佢應用有山地多餘可以出賣
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 08:18:54 | 顯示全部樓層
FM10 皇馬a隊有兩個Raul
會唔會有人認錯人
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 10:42:22 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 15:08:21 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2009-10-31  08:18 發表
FM10 皇馬a隊有兩個Raul
會唔會有人認錯人


我不玩FM的
你指魯爾.艾比奧爾還是魯爾.雷斯?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 15:27:26 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-10-31  03:08 PM 發表


我不玩FM的
你指魯爾.艾比奧爾還是魯爾.雷斯?

"Raul" Ruiz Matarin

艾比奧爾用返Raul Albiol..無問題

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 16:05:43 | 顯示全部樓層
原帖由 cavasake 於 2009-10-31  15:27 發表

"Raul" Ruiz Matarin

艾比奧爾用返Raul Albiol..無問題

84435


右腳前鋒, 能扭, 19歲已當過西班牙U21, 上季僅錯失升西甲的靴古利斯的青訓產品, 今年才加盟, 踢 Castilla (即自行降班.. )
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-10-31 17:43:16 | 顯示全部樓層
頭先係樓下見倒劉以達
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 09:51 , Processed in 0.028609 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表