使用道具 舉報
原帖由 oolongtea 於 2010-2-26 11:19 AM 發表 前晚夢到自己俾樹邀請周圍遊香港,o係地鐵站仲未諗到去邊,個鬧鐘就響 尋晚就夢到睇緊套未見過o既AV片,o岩o岩到戲肉o個時,個鬧鐘又響 我係咪發女瘟? ...
原帖由 oolongtea 於 2010-2-26 11:19 發表 前晚夢到自己俾樹邀請周圍遊香港,o係地鐵站仲未諗到去邊,個鬧鐘就響 尋晚就夢到睇緊套未見過o既AV片,o岩o岩到戲肉o個時,個鬧鐘又響 我係咪發女瘟?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-26 13:48 發表 我也是喎... 早兩晚發夢見倒仲,爬上床時俯身看到UU就醒左 我係咪發女瘟?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-26 17:03 發表 乃就黎過長7
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-26 18:30 發表 [img]http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100226/73739_201002260052998001267173652c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upi ... 66001267173652c.jpg[/img] http://contents.oricon.co ...
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-26 05:03 PM 發表 乃就黎過長7
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-26 07:25 PM 發表 "髮線高,額頭闊,耳朵大,口大,冇身材" 何苦呢? http://forum1.hkgolden.com/view.aspx?type=BW&message=2161068
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-26 09:15 PM 發表 洗衣機同風扇都濕壞了
原帖由 天才守門員 於 2010-2-26 10:04 PM 發表 有你呢個抽水王,應該無事架
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 14:31 , Processed in 0.026777 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.