找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-27 23:14:24 | 顯示全部樓層
Watford         0         Newcastle         1         
                                 Coloccini 4

怒撐2號入國家隊
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-27 23:19:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-27  11:14 PM 發表
Watford         0         Newcastle         1         
                                 Coloccini 4

怒撐2號入國家隊

要返去阿根廷踢波先有得入
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-27 23:20:06 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-27  10:24 PM 發表
聽聞BANDAGE蝕到扒街
劍心馬後炮mode
一開始就唔看好啦

青春夾band/團體運動片
加d愛情線呀失敗再翻身呀再加型男美女
已唔work好耐了

除非改篇如nana,rookies
或輕鬆搞笑如喇叭書院,五個xx少年

走正經扮型路線既原創劇本
還不如弟荷里活~

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-2-27  11:21 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-27 23:22:55 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-27  11:19 PM 發表

要返去阿根廷踢波先有得入


2號今季已經成為後防主將

打番好D出年去番D高班隊
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-27 23:27:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-27  11:22 PM 發表


2號今季已經成為後防主將

打番好D出年去番D高班隊

又英冠球王?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-27 23:29:35 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-27  11:27 PM 發表

又英冠球王?:icon101:


可能上季未適應英國波打法 :icon101:
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-27 23:52:15 | 顯示全部樓層
你幾時走
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:22:18 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-27  11:20 PM 發表
劍心馬後炮mode
一開始就唔看好啦

青春夾band/團體運動片
加d愛情線呀失敗再翻身呀再加型男美女
已唔work好耐了

除非改篇如nana,rookies
或輕鬆搞笑如喇叭書院,五個xx少年

走正經扮型路線既原創劇本
還不如弟荷里 ...


又不像山下敦弘套Linda Linda
是青春夾band
但不玩熱血最強那套
反而是細說高中女孩的心思與團員相處的瑣碎小事
這些你我高中生活過的平凡經驗
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:38:02 | 顯示全部樓層
近來聽到一問:

朗尼會成為 "先生" 嗎?

我想..
未來數月
為曼聯贏英超 + 捧歐冠盃
成為英超神射手兼歐洲金靴
為英格蘭結束44年的等待
就算不是射手也至少是主角
的話..

到時不少港人會爽得很呢!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:40:14 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  12:38 AM 發表
近來聽到一問:

朗尼會成為 "先生" 嗎?

我想..
未來數月
為曼聯贏英超 + 捧歐冠盃
成為英超神射手兼歐洲金靴
為英格蘭結束44年的等待
就算不是射手也至少是主角
的話..

到時不少港人會爽得很呢! ...

佢係鐵打的話,得的........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:40:56 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2010-2-28  12:22 AM 發表


又不像山下敦弘套Linda Linda
是青春夾band
但不玩熱血最強那套
反而是細說高中女孩的心思與團員相處的瑣碎小事
這些你我高中生活過的平凡經驗



取向都有不同
Linda Linda雖算山下最商業一痔
但夠膽冇男主角
四女既香椎由宇 ,裴斗娜果時又未紅~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:41:41 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28  00:40 發表

佢係鐵打的話,得的........


Good point

傷同冇態, 隨時話來就來
但唔來都吹佢唔脹
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:43:51 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-28  12:40 AM 發表



取向都有不同
Linda Linda雖算山下最商業一痔
但夠膽冇男主角
四女既香椎由宇 ,裴斗娜果時又未紅~


所以覺山下呢招夠聰明…
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:44:10 | 顯示全部樓層
Btw
閒王在嗎?
別看不開
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:45:41 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28  12:41 AM 發表


Good point

傷同冇態, 隨時話來就來
但唔來都吹佢唔脹

肥仔係大賽球員,但往往真係要佢個陣就傷,再唔係就
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:47:47 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28  00:45 發表

肥仔係大賽球員,但往往真係要佢個陣就傷,再唔係就


朗尼非常年輕就有踢國家大賽當國家主將的經驗
未捧盃也不打緊, 機會多的是, 且看他的國家大賽運會否比魯爾更糟
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:47:57 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2010-2-27  11:52 PM 發表
你幾時走

4月
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:48:35 | 顯示全部樓層
發現左一個住元朗又幾可愛既女仔
行行下路可以哼歌
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:49:18 | 顯示全部樓層
終於搞掂論文,明天可以去玩了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 00:49:52 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28  00:48 發表
發現左一個住元朗又幾可愛既女仔
行行下路可以哼歌


可媲美你的頭像般可愛嗎?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 12:55 , Processed in 0.031861 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表