使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-2-27 11:14 PM 發表 Watford 0 Newcastle 1 Coloccini 4 怒撐2號入國家隊
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-27 10:24 PM 發表 聽聞BANDAGE蝕到扒街
原帖由 henrytam 於 2010-2-27 11:19 PM 發表 要返去阿根廷踢波先有得入
原帖由 Donald 於 2010-2-27 11:22 PM 發表 2號今季已經成為後防主將 打番好D出年去番D高班隊
原帖由 henrytam 於 2010-2-27 11:27 PM 發表 又英冠球王?:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-2-27 11:20 PM 發表 劍心馬後炮mode 一開始就唔看好啦 青春夾band/團體運動片 加d愛情線呀失敗再翻身呀再加型男美女 已唔work好耐了 除非改篇如nana,rookies 或輕鬆搞笑如喇叭書院,五個xx少年 走正經扮型路線既原創劇本 還不如弟荷里 ...
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 12:38 AM 發表 近來聽到一問: 朗尼會成為 "先生" 嗎? 我想.. 未來數月 為曼聯贏英超 + 捧歐冠盃 成為英超神射手兼歐洲金靴 為英格蘭結束44年的等待 就算不是射手也至少是主角 的話.. 到時不少港人會爽得很呢! ...
原帖由 橋子 於 2010-2-28 12:22 AM 發表 又不像山下敦弘套Linda Linda 是青春夾band 但不玩熱血最強那套 反而是細說高中女孩的心思與團員相處的瑣碎小事 這些你我高中生活過的平凡經驗
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 00:40 發表 佢係鐵打的話,得的........
原帖由 李喂凸 於 2010-2-28 12:40 AM 發表 取向都有不同 Linda Linda雖算山下最商業一痔 但夠膽冇男主角 四女既香椎由宇 ,裴斗娜果時又未紅~
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 12:41 AM 發表 Good point 傷同冇態, 隨時話來就來 但唔來都吹佢唔脹
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 00:45 發表 肥仔係大賽球員,但往往真係要佢個陣就傷,再唔係就
原帖由 anto 於 2010-2-27 11:52 PM 發表 傑 你幾時走
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-28 00:48 發表 發現左一個住元朗又幾可愛既女仔 行行下路可以哼歌
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:55 , Processed in 0.031861 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.