找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-1 23:55:01 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-1  11:49 PM 發表

扮毒男的9女高手

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-1 23:55:03 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1  10:53 PM 發表
講左幾年
個網依然咁廢
想分國家搵片個click?
咁商業化都冇錢搞好個網....

這套好像幾有趣

有咩日本戲?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-1 23:55:51 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-1  11:45 PM 發表

你朋友個朋友乜即係你

真話唔講得架呢度
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-1 23:57:14 | 顯示全部樓層








[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-3-1  11:58 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-1 23:57:43 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1  11:53 PM 發表

可能得登俾假野


比錢個時已經有個C9嘈緊換野,咁都唔小心D

一日都係我朋友發女瘟
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-1 23:59:43 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-3-1  11:55 PM 發表



今日入IT買衫真係淆

原來自己一個買衫同小巴叫有落一樣咁難
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:06:00 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:06:08 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-1  11:59 PM 發表


今日入IT買衫真係淆

原來自己一個買衫同小巴叫有落一樣咁難

自古成功在嘗試
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:06:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-1  11:59 PM 發表


今日入IT買衫真係淆

原來自己一個買衫同小巴叫有落一樣咁難

我入呢D大鋪頭都覺得有壓迫感
唔係毒唔毒的問題,而係你一入去就有sales跟住伙尾,係咁講邊件新返邊件點點點咁
拿左上手睇完唔買覺得好唔好意思,仲成日覺得人地因為係淨係得個睇字唔買而睥住我
鋪頭仔反而冇,一入到去好nice,有時仲吹到下水
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:07:47 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-1  11:57 PM 發表


比錢個時已經有個C9嘈緊換野,咁都唔小心D

一日都係我朋友發女瘟

好了,原來我將『攞錯碼』看成『攞錯電話號碼』
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:08:05 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-3-2  12:06 AM 發表

自古成功在嘗試




開始覺得搭紅VAN叫有落係男人o既浪漫
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:08:49 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-2  12:06 AM 發表

我入呢D大鋪頭都覺得有壓迫感
唔係毒唔毒的問題,而係你一入去就有sales跟住伙尾,係咁講邊件新返邊件點點點咁
拿左上手睇完唔買覺得好唔好意思,仲成日覺得人地因為係淨係得個睇字唔買而睥住我
鋪 ...

我多數話自己睇得喇,之後就帶住earphone睇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:11:34 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-2  12:06 AM 發表

我入呢D大鋪頭都覺得有壓迫感
唔係毒唔毒的問題,而係你一入去就有sales跟住伙尾,係咁講邊件新返邊件點點點咁
拿左上手睇完唔買覺得好唔好意思,仲成日覺得人地因為係淨係得個睇字唔買而睥住我
鋪 ...


我相反

大鋪 D SALES 一件MARK幾件冇咁淆,細鋪1 on 1
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:11:54 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-2  12:08 AM 發表




開始覺得搭紅VAN叫有落係男人o既浪漫

叫有落我由細到大都爭住要做
細個果陣仲會因為俾人嗌左而唔開心
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:13:01 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-2  12:11 AM 發表


我相反

大鋪 D SALES 一件MARK幾件冇咁淆,細鋪1 on 1

how about uniqlo?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:13:49 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-2  12:11 AM 發表


我相反

大鋪 D SALES 一件MARK幾件冇咁淆,細鋪1 on 1

細鋪d女成日都:"你熟口熟面囉,之前係咪黎過?"
都唔知係咪對住個個都咁講
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:14:18 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-3-2  12:13 AM 發表

how about uniqlo?

uniqlo冇人理你啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:14:28 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:15:16 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-2  12:11 AM 發表

叫有落我由細到大都爭住要做
細個果陣仲會因為俾人嗌左而唔開心


下次搵埋你搭小巴
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 00:15:39 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2  12:14 AM 發表

uniqlo冇人理你啦


完全自助式
得fitting room果度先有人
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 09:34 , Processed in 0.034317 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表