原帖由 makkaho 於 2010-3-1 11:49 PM 發表 扮毒男的9女高手
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1 10:53 PM 發表 講左幾年 個網依然咁廢 想分國家搵片個click? 咁商業化都冇錢搞好個網.... 這套好像幾有趣
原帖由 henrytam 於 2010-3-1 11:45 PM 發表 你朋友個朋友乜即係你
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1 11:53 PM 發表 可能得登俾假野
原帖由 hoyte 於 2010-3-1 11:55 PM 發表
原帖由 Donald 於 2010-3-1 11:59 PM 發表 今日入IT買衫真係淆 原來自己一個買衫同小巴叫有落一樣咁難
原帖由 Donald 於 2010-3-1 11:57 PM 發表 比錢個時已經有個C9嘈緊換野,咁都唔小心D 一日都係我朋友發女瘟
原帖由 hoyte 於 2010-3-2 12:06 AM 發表 自古成功在嘗試
原帖由 makkaho 於 2010-3-2 12:06 AM 發表 我入呢D大鋪頭都覺得有壓迫感 唔係毒唔毒的問題,而係你一入去就有sales跟住伙尾,係咁講邊件新返邊件點點點咁 拿左上手睇完唔買覺得好唔好意思,仲成日覺得人地因為係淨係得個睇字唔買而睥住我 鋪 ...
原帖由 Donald 於 2010-3-2 12:08 AM 發表 開始覺得搭紅VAN叫有落係男人o既浪漫
原帖由 Donald 於 2010-3-2 12:11 AM 發表 我相反 大鋪 D SALES 一件MARK幾件冇咁淆,細鋪1 on 1
原帖由 hoyte 於 2010-3-2 12:13 AM 發表 how about uniqlo?
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1 11:55 PM 發表 有咩日本戲?
原帖由 makkaho 於 2010-3-2 12:11 AM 發表 叫有落我由細到大都爭住要做 細個果陣仲會因為俾人嗌左而唔開心
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2 12:14 AM 發表 uniqlo冇人理你啦
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:34 , Processed in 0.034317 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.