找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-2 01:09:25 | 顯示全部樓層
唔該論到我開了吧..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:09:45 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2  01:08 發表

我記得應該1歲多d,咁勁?


2009年6月8日出生
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:10:44 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-2  01:09 發表
唔該論到我開了吧..


好的
任何早過凸大開的新帖都將會被我處理掉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:11:03 | 顯示全部樓層
星光隻cd真係唔錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:11:31 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2  01:10 AM 發表


好的
任何早過凸大開的新帖都將會被我處理掉

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:11:49 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2  01:11 發表
星光隻cd真係唔錯


我細妹 & 媽講咗好耐想買
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:12:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2  01:11 AM 發表


我細妹 & 媽講咗好耐想買

95蚊
仲有機會的話,少不免又要煩我個frd了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:12:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2  01:09 AM 發表


2009年6月8日出生

bb女爛玩唔肯食好正常
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:12:45 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-2  01:11 發表



職權有時該被濫用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:13:16 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2  01:11 AM 發表
星光隻cd真係唔錯


封面有待改善
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:13:33 | 顯示全部樓層
出極post都仲係1995
地烈西真係煩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:14:35 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-2  01:12 發表

bb女爛玩唔肯食好正常


我不清楚
我媽說當年我們三兄妹食奶問題不大
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:14:40 | 顯示全部樓層
邊個啊!出聲啊!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:15:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2  01:14 AM 發表


我不清楚
我媽說當年我們三兄妹食奶問題不大

問題係bb仔女唔只食一餐架嘛
肚餓就自然會食架喇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:16:15 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2  01:14 發表
邊個啊!出聲啊!


又 del
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:18:17 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-2  01:10 AM 發表


好的
任何早過凸大開的新帖都將會被我處理掉

不用啦
唯一要求
不要被老馬開
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:18:56 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-2  01:18 AM 發表

不用啦
唯一要求
不要被老馬開

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:18:59 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-2  01:15 發表

問題係bb仔女唔只食一餐架嘛
肚餓就自然會食架喇


四五餐一日啦
奶, 糊仔, 粥
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:19:12 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-2  01:18 AM 發表

不用啦
唯一要求
不要被老馬開

你偷步開定先咪得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-2 01:19:32 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-2  01:18 發表

不用啦
唯一要求
不要被老馬開


為何不?
新劇不好嗎?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 06:13 , Processed in 0.043306 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表