原帖由 Donald 於 2010-3-1 23:42 發表 我朋友個朋友係毒男一個,自己一個去買衫,見個SALES靚少少就連攞錯碼都係番屋企先知 聽日又要鼓起勇氣去換
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1 23:45 發表 西巴MODE:這是借口
原帖由 makkaho 於 2010-3-2 12:27 AM 發表 點解我見親都係女黎既?
原帖由 Donald 於 2010-3-2 12:29 AM 發表 德福間CHEVIGNON女SALES唔錯,口甜舌滑腳又長
原帖由 Donald 於 2010-3-2 12:23 AM 發表 $199條牛 $99件POLO 抵佢老細做日本首富
原帖由 hoyte 於 2010-3-2 12:33 AM 發表 but expensive
原帖由 Donald 於 2010-3-2 12:33 AM 發表 唔係抽水 有時係uniqlo見到D o靚仔十幾廿歲人都要老母部陪試衫真係笑左
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2 00:36 發表 講緊我
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2 12:36 AM 發表 講緊我
原帖由 makkaho 於 2010-3-2 12:38 AM 發表 我都係喎 咁好多時同屋企人又好,朋友又好,買衫梗係搵多個人幫下眼架啦
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-2 12:35 AM 發表 平得黎但質素又唔差 聽聞佢地每次都好大訂單,所以先做倒咁平
原帖由 hoyte 於 2010-3-2 00:40 發表 好多時都係自己一個人買衫
原帖由 Donald 於 2010-3-2 12:40 AM 發表 部份貨係平到離譜 差唔多料o既恤衫IZZUE賣6百佢賣2百幾 不過香港賣D TEE 款真係... 初初得美麗華一間時D TEE好靚
原帖由 makkaho 於 2010-3-2 12:47 AM 發表 流彈戰術大成功
原帖由 天才守門員 於 2010-3-2 12:47 AM 發表 ?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 06:13 , Processed in 0.038835 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.