找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-31 22:32:41 | 顯示全部樓層
再婆媽D 20點都可能有
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:33:25 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-31  10:31 PM 發表

於我,咁多女最唔掂係佢
年青元秋>義妹>醫生>學生>C其

無可能!怇係包面!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:33:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-31  10:32 PM 發表
再婆媽D 20點都可能有

都話一個人都唔會死架啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:34:14 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-31  10:27 PM 發表

我覺得民初裝正過時裝

孖辮加成


不過我覺得係佢個套特別差
醫生高腰緊身褲都正
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:35:07 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-31  10:32 PM 發表
再婆媽D 20點都可能有

又話武打劇
講多過打
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:37:05 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31  10:33 PM 發表

都話一個人都唔會死架啦


成班粉腸可能死剩一個都會好理智咁忍落去

仲廢過DA

武打劇喎

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-3-31  10:39 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:37:48 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-31  10:35 PM 發表

又話武打劇
講多過打


C9都唔比面

對家有7點
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:39:16 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-31  10:37 PM 發表


成班粉腸可能死剩一個都會好理智咁忍落去

仲廢過DA

咁大時代開頭都係忍的,忍到成家比人扔落街先唔忍囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:39:45 | 顯示全部樓層
我依家的心情猶如92年夏天的一眾前南斯拉夫球星一樣.........

??
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:40:57 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31  10:39 PM 發表

咁大時代開頭都係忍的,忍到成家比人扔落街先唔忍囉


韋家輝D劇本TVB班編劇肯定寫唔出
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:42:11 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-3-31  10:39 PM 發表
我依家的心情猶如92年夏天的一眾前南斯拉夫球星一樣.........

??

sport day話我無報名,咁又無左10%分 最7的係今日連車費都蝕埋
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:42:27 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-31  10:40 PM 發表


韋家輝D劇本TVB班編劇肯定寫唔出

而家的TVB,寫得出都會被ban?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:43:13 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31  10:42 PM 發表

sport day話我無報名,咁又無左10%分 最7的係今日連車費都蝕埋


其實真係有無報名?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:44:22 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-3-31  10:43 PM 發表


其實真係有無報名?

有啊 樹仁d電腦系統成日都出錯架啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:44:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-3-31  10:42 PM 發表

而家的TVB,寫得出都會被ban?

死人會被師奶投訴
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:45:39 | 顯示全部樓層
今晚睇唔睇巴塞對阿仙奴呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:54:15 | 顯示全部樓層
今日呢個似樣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:55:21 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31  10:45 PM 發表
今晚睇唔睇巴塞對阿仙奴呢


聽朝睇重播
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:56:49 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-3-31  10:55 PM 發表


聽朝睇重播

聽朝陪老闆癲
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-31 22:57:57 | 顯示全部樓層
見到陳7
足球先生都幫女咩手袋
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 17:14 , Processed in 0.037724 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表