使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-31 10:31 PM 發表 於我,咁多女最唔掂係佢 年青元秋>義妹>醫生>學生>C其
原帖由 Donald 於 2010-3-31 10:32 PM 發表 再婆媽D 20點都可能有
原帖由 henrytam 於 2010-3-31 10:27 PM 發表 我覺得民初裝正過時裝 孖辮加成
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31 10:33 PM 發表 都話一個人都唔會死架啦
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-31 10:35 PM 發表 又話武打劇 講多過打
原帖由 Donald 於 2010-3-31 10:37 PM 發表 成班粉腸可能死剩一個都會好理智咁忍落去 仲廢過DA
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31 10:39 PM 發表 咁大時代開頭都係忍的,忍到成家比人扔落街先唔忍囉
原帖由 Eggio 於 2010-3-31 10:39 PM 發表 我依家的心情猶如92年夏天的一眾前南斯拉夫球星一樣......... ??
原帖由 Donald 於 2010-3-31 10:40 PM 發表 韋家輝D劇本TVB班編劇肯定寫唔出
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31 10:42 PM 發表 sport day話我無報名,咁又無左10%分 最7的係今日連車費都蝕埋
原帖由 Eggio 於 2010-3-31 10:43 PM 發表 其實真係有無報名?
原帖由 Eggio 於 2010-3-31 10:42 PM 發表 而家的TVB,寫得出都會被ban?
原帖由 天才守門員 於 2010-3-31 10:45 PM 發表 今晚睇唔睇巴塞對阿仙奴呢
原帖由 橙色力量 於 2010-3-31 10:55 PM 發表 聽朝睇重播
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:14 , Processed in 0.037724 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.