原帖由 李喂凸 於 2010-3-31 01:20 AM 發表 原來都只是生涯第二次
使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-31 01:53 AM 發表 同ex同埋ex既bf 仲有另一個中同
原帖由 李喂凸 於 2010-3-31 02:16 AM 發表 仲可以keep到咁既 我一個都冇聯絡了
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-31 02:16 AM 發表 呢個好多年前同埋當年puppy love,唔同講法吧
原帖由 李喂凸 於 2010-3-31 01:28 AM 發表 照出個post先,睇下夠唔夠人 4月3日 曼車meeting 地點: 待定 時間: 待定 go: 1.傑夫 2.圖 3.凸
原帖由 oolongtea 於 2010-3-31 01:51 PM 發表 髮型 http://w ...
原帖由 hoyte 於 2010-3-31 12:33 發表 ee/華歐巴蘭高干薩雷斯,happy birthday
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-31 06:41 PM 發表 謝~
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-31 18:47 發表 Happy Birthday 岩岩先發現我有大大的fb
原帖由 henrytam 於 2010-3-31 19:02 發表 HB?
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-31 19:45 發表 hb
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-31 19:04 發表 是真的! 雖則要就我爺習慣, 慶祝舊曆 (下月..我都唔記得幾號, 我從來唔重視舊曆) 今晚一人晚餐
原帖由 AC米仔 於 2010-3-31 20:21 發表 二月廿九即4月13日 happy birthday!爾爾
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-31 08:17 PM 發表 逼你去喪禮咁就唔好講喇
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:16 , Processed in 0.032139 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.