找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-4-1 20:07:33 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-4-1  07:50 PM 發表
原來猶他爵士而家係前列份子
我果真同 NBA 脫晒節

我無脫節
對上一次睇仲係同公牛爭冠軍













回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 20:33:17 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-1  20:07 發表

我無脫節
對上一次睇仲係同公牛爭冠軍



想當年


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 20:43:33 | 顯示全部樓層

明天四月二日~星期五

時間:唔x知
地點:是旦


1.結
2.德
3.屠
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 20:51:31 | 顯示全部樓層



回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 21:57:09 | 顯示全部樓層
玩大了~~

好好一個敦子壇變到這樣...
還讓不讓新人入呀...

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 22:30:05 | 顯示全部樓層
聽日終於有得打
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 22:30:20 | 顯示全部樓層
視帝打得好
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 22:35:43 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-1  01:46 PM 發表

戴大去唔去meeting?

星期六?
夜晚有比賽
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 22:56:08 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-4-1  10:35 PM 發表

星期六?
夜晚有比賽

明天~

只有你一人回覆
做了空氣人型
以後都唔搞/問了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 22:57:27 | 顯示全部樓層
meeting
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:05:01 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2010-4-1  06:55 PM 發表
突大,月九有滿島光耶
http://drama.chu.jp/10_04/moonlovers.html

愈來愈多主流野拍咪好
上年套大佐係佢最大頭,大片演出了
http://www.kuhio-movie.com/

遲d拍我好鐘意既作家吉田修一既惡人
http://publications.asahi.com/akunin/
張大春都話好
http://yoshidashuich68.pixnet.net/blog/post/22265648
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:06:38 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-1  10:56 PM 發表

明天~

只有你一人回覆
做了空氣人型
以後都唔搞/問了

明天自行車日

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:09:51 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-4-1  11:06 PM 發表

明天自行車日


咩日子來的?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:13:16 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-1  11:09 PM 發表

咩日子來的?

不是

只係聽日係踩單車的日子
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:17:08 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-4-1  11:13 PM 發表

不是

只係聽日係踩單車的日子

由沙田踏出去大埔?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:20:51 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-4-1  11:17 PM 發表

由沙田踏出去大埔?

大尾篤
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:37:10 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-4-1  11:20 PM 發表

大尾篤

試過一次後以後唔敢再踩咁遠
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:37:30 | 顯示全部樓層
估計明天又要爛尾了...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:39:55 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-1 23:40:29 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-1  11:37 PM 發表
估計明天又要爛尾了...

你幾號走?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 19:33 , Processed in 0.028589 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表