原帖由 anto 於 2010-4-8 04:55 AM 發表 今次某9號將會打摷偉大的舊主
使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 10:43 PM 發表 我真係果種死都要扭一兩腳既人 唔知點解我斬波都好少可以頂得贏或者入波 上到LV十幾d人輸波就走既現象少左好多 大大防守未夠好丫 試下2閘唔好標太多波 ...
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 傑夫仔 於 2010-4-8 03:42 PM 發表 8611586116
原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-4-8 02:50 PM 發表 D大已經自制左好多,之前Bayern Munich前面哥幾隻跑狗真係唔停去標. 兩位其實都進步左好多囉. 你真係好鬼中意扭兩腳.
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-4-8 18:42 發表 諗起尼高拉斯謝當年件MU 當要好似係金色double-face?
原帖由 anto 於 2010-4-8 13:43 發表 抽水切忌不自量力
原帖由 anto 於 2010-4-8 13:51 發表 橙力,這可是語帶相關唷
原帖由 anto 於 2010-4-8 13:58 發表 熱烈慶祝曼聯出局貼圖區 http://img534.imageshack.us/img534 ...
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-8 19:17 發表 我覺得扭波過到人好型
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 05:34 , Processed in 0.039290 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.