找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-4-7 21:31:45 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  09:18 PM 發表

希望你過幾週後都可以問下我類似既問題


I want him to ask me that tomorrow night
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:32:25 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-4-7  07:22 PM 發表
在某飛機文中, 有人形容自己為不亢不卑

佢唔識查字典?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:49:16 | 顯示全部樓層

比佢秒殺了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:56:02 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  08:47 PM 發表

我打fifa
球王落底,cut入禁區,傳地波,伊巴掃入
今日咁樣入左4球下反勝車仔5-4


巴塞班前鋒真係好難Mark

今日終於練成罰球絕技
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 21:57:56 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 22:07:29 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-4-7  09:56 PM 發表


巴塞班前鋒真係好難Mark

今日終於練成罰球絕技

我覺得杜奧巴同埋安歷卡難對付d

罰球我仲係唔識射
個vp d accomplishment, 罰球果d都未解到晒

我覺得最緊自己進步左
唔會死衝,同埋猜多好多波
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 22:33:34 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  10:07 PM 發表

我覺得杜奧巴同埋安歷卡難對付d

罰球我仲係唔識射
個vp d accomplishment, 罰球果d都未解到晒

我覺得最緊自己進步左
唔會死衝,同埋猜多好多波 ...




我自己扭波唔叻,而家上到LV十幾D鬼佬已經好難搓到空晒,唯有練好D斬波同罰球多一兩招用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 22:43:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-4-7  10:33 PM 發表




我自己扭波唔叻,而家上到LV十幾D鬼佬已經好難搓到空晒,唯有練好D斬波同罰球多一兩招用

我真係果種死都要扭一兩腳既人
唔知點解我斬波都好少可以頂得贏或者入波
上到LV十幾d人輸波就走既現象少左好多

大大防守未夠好丫
試下2閘唔好標太多波
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 22:55:44 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  10:43 PM 發表

我真係果種死都要扭一兩腳既人
唔知點解我斬波都好少可以頂得贏或者入波
上到LV十幾d人輸波就走既現象少左好多

大大防守未夠好丫
試下2閘唔好標太多波 ...


我入到2球班友必走

我平時都唔標波架,不過拜仁對閘太慢,標唔標都死 

斬波用番望住中間個隊友斬會準好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 22:59:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-4-7  10:55 PM 發表


我入到2球班友必走

我平時都唔標波架,不過拜仁對閘太慢,標唔標都死 

斬波用番望住中間個隊友斬會準好多

LAHM都慢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 23:02:01 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-4-7  10:55 PM 發表


我入到2球班友必走

我平時都唔標波架,不過拜仁對閘太慢,標唔標都死 

斬波用番望住中間個隊友斬會準好多

...
我呢排d對手少d呢個情況
仲要輸左都多數會要求rematch
不過我有時lead緊一球都會收下掣,始終驚人地走

拜仁對閘係邊2個黎?
冇Lahm咩?
(其實我覺得係阿仙奴猜得快,同跑得太快)

係wo,我成日都唔記得禁方向斬
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 23:06:59 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  11:02 PM 發表

...
我呢排d對手少d呢個情況
仲要輸左都多數會要求rematch
不過我有時lead緊一球都會收下掣,始終驚人地走

拜仁對閘係邊2個黎?
冇Lahm咩?
(其實我 ...


右閘Lahm,左閘唔識   
前面靠2R屈機

最近同兩個鬼佬打到難分難解,之後仲ADD埋我做FRD
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 23:08:32 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-4-7  10:59 PM 發表

LAHM都慢


對住沙皇真係食塵,或者係原陣谷得太上
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 23:10:14 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-4-7  11:08 PM 發表


對住沙皇真係食塵,或者係原陣谷得太上

有咩閘係唔慢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 23:13:33 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-4-7  11:10 PM 發表

有咩閘係唔慢


車仔同利記對閘打機幾好用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 23:43:09 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-4-7  11:10 PM 發表

有咩閘係唔慢

根本唔係快唔快問題
玩fifa你幾快都好,身位差都係冇用

所以同frd玩我一D都唔驚佢地用巴塞
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-7 23:44:29 | 顯示全部樓層
豬沙@馬路須加學園


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-8 00:00:12 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7  21:18 發表

希望你過幾週後都可以問下我類似既問題


幾日後你冇得問我類似問題?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-8 00:00:37 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-4-7  21:24 發表

第一,自從上個月後我已經唔再睇波(雖然那晚都係經過馬會忍唔住睇幾分鐘)
第二,聯賽賽事,緊係贏聯賽冠軍先有用啦


我諗起
利物浦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-4-8 00:01:14 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-4-7  21:31 發表

I want him to ask me that tomorrow night


諗下都費事
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 03:49 , Processed in 0.043364 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表