原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 09:18 PM 發表 希望你過幾週後都可以問下我類似既問題
使用道具 舉報
原帖由 奇連士文再生 於 2010-4-7 07:22 PM 發表 在某飛機文中, 有人形容自己為不亢不卑
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 08:47 PM 發表 我打fifa 球王落底,cut入禁區,傳地波,伊巴掃入 今日咁樣入左4球下反勝車仔5-4
原帖由 Donald 於 2010-4-7 09:56 PM 發表 巴塞班前鋒真係好難Mark 今日終於練成罰球絕技
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 10:07 PM 發表 我覺得杜奧巴同埋安歷卡難對付d 罰球我仲係唔識射 個vp d accomplishment, 罰球果d都未解到晒 我覺得最緊自己進步左 唔會死衝,同埋猜多好多波 ...
原帖由 Donald 於 2010-4-7 10:33 PM 發表 我自己扭波唔叻,而家上到LV十幾D鬼佬已經好難搓到空晒,唯有練好D斬波同罰球多一兩招用
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 10:43 PM 發表 我真係果種死都要扭一兩腳既人 唔知點解我斬波都好少可以頂得贏或者入波 上到LV十幾d人輸波就走既現象少左好多 大大防守未夠好丫 試下2閘唔好標太多波 ...
原帖由 Donald 於 2010-4-7 10:55 PM 發表 我入到2球班友必走 我平時都唔標波架,不過拜仁對閘太慢,標唔標都死 斬波用番望住中間個隊友斬會準好多
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 11:02 PM 發表 ... 我呢排d對手少d呢個情況 仲要輸左都多數會要求rematch 不過我有時lead緊一球都會收下掣,始終驚人地走 拜仁對閘係邊2個黎? 冇Lahm咩? (其實我 ...
原帖由 天才守門員 於 2010-4-7 10:59 PM 發表 LAHM都慢
原帖由 Donald 於 2010-4-7 11:08 PM 發表 對住沙皇真係食塵,或者係原陣谷得太上
原帖由 天才守門員 於 2010-4-7 11:10 PM 發表 有咩閘係唔慢
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 CYBASTER 於 2010-4-7 21:18 發表 希望你過幾週後都可以問下我類似既問題
原帖由 henrytam 於 2010-4-7 21:24 發表 第一,自從上個月後我已經唔再睇波(雖然那晚都係經過馬會忍唔住睇幾分鐘) 第二,聯賽賽事,緊係贏聯賽冠軍先有用啦
原帖由 奇連士文再生 於 2010-4-7 21:31 發表 I want him to ask me that tomorrow night
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 03:49 , Processed in 0.043364 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.