使用道具 舉報
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-6-13 11:43 PM 發表 願聞其詳
原帖由 henrytam 於 2010-6-14 00:15 發表 無記:英格蘭慘被迫和
原帖由 天才守門員 於 2010-6-13 11:27 PM 發表 咁ok的,因為成個聚會就係我搞,呢d野我唔做,邊個做 (其實扮演曲街anto的角色)
原帖由 anto 於 2010-6-14 00:20 發表
原帖由 anto 於 2010-6-14 12:20 AM 發表
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-13 07:28 PM 發表 有線電視新聞女主播王沛然的《牛扒歌》: 平底鑊上煎一煎, 反轉再將喼汁添。 六成半熟剛剛好, 四十幾蚊抵到癲。 http://evchk.wikia.com/wiki/%E6%96%B0%E6%B5%AA%E5%BE%AE%E5%8D%9A ...
原帖由 小妖 於 2010-6-14 00:09 發表 business 既應該ok ga woh
原帖由 天才守門員 於 2010-6-14 12:22 AM 發表 你不是以曲街為榮嗎
原帖由 天才守門員 於 2010-6-14 12:23 AM 發表 不過今日餐飯幾得幾抵,下次MEETING可以試下
原帖由 henrytam 於 2010-6-14 12:50 AM 發表 此曲街不同彼曲街
原帖由 李喂凸 於 2010-6-14 01:00 AM 發表 而家都有篤機做 瑛巴同友板
原帖由 天才守門員 於 2010-6-14 01:03 AM 發表 返黎坐小巴個陣,好姊妹問個結局係點,有無好下場 (佢係哈韓唔哈日 邊個係結衣都唔知 )
原帖由 李喂凸 於 2010-6-14 01:06 AM 發表 葵都唔識架啦 咁竟然會睇呢套唔睇談情說愛
原帖由 henrytam 於 2010-6-14 01:10 發表 唔知結衣好出奇咩
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:17 , Processed in 0.025610 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.