找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-7 21:43:00 | 顯示全部樓層
可能做唔長
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 21:46:02 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  09:43 PM 發表
可能做唔長


Y?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 21:52:33 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  09:43 PM 發表
可能做唔長

老闆妒嫉你太靚仔?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 21:53:52 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-7  09:46 PM 發表


Y?

做既野唔多鍾意,福利麻麻
日本公司做野都唔會有前途,個人好難進步
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 21:54:39 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-7  09:52 PM 發表

老闆妒嫉你太靚仔?

你都係去溝女吧啦,煩
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 21:59:25 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  09:53 PM 發表

做既野唔多鍾意,福利麻麻
日本公司做野都唔會有前途,個人好難進步


一開波就捽你不停sell野?

o架仔不嬲都係唔當本土係自己人
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:02:13 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-7  09:59 PM 發表


一開波就捽你不停sell野?

o架仔不嬲都係唔當本土係自己人

其實我又唔駛點sell野
但講真我個post個上一手一走之後,我呢個位一定係爛攤子黎

痴q線我學緊點用個system時叫我去搬野

而家係咪通常d工第一年都冇annual leave?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:05:53 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  10:02 PM 發表

其實我又唔駛點sell野
但講真我個post個上一手一走之後,我呢個位一定係爛攤子黎

痴q線我學緊點用個system時叫我去搬野

而家係咪通常d工第一年都冇annual leave? ...

爛攤子就唔好太care啦
9成9既工都係爛
冇得pro-rata?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:06:59 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  09:53 PM 發表

做既野唔多鍾意,福利麻麻
日本公司做野都唔會有前途,個人好難進步

日本公司都福利麻麻?



我都好冇前途,但我頹到唔x理
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:07:31 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  10:02 PM 發表

其實我又唔駛點sell野
但講真我個post個上一手一走之後,我呢個位一定係爛攤子黎

痴q線我學緊點用個system時叫我去搬野

而家係咪通常d工第一年都冇annual leave? ...


Sales executive要做o既野寫得好闊,真係睇老細會唔會洗盡你

我之前做o個間頭一年有7日AL,分12個月俾
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:09:45 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-7  10:05 PM 發表

爛攤子就唔好太care啦
9成9既工都係爛
冇得pro-rata?

...同埋sales executive....似係一個跟單既文員多d

佢話第一年冇,要去到2011年,先會pro-rata計返我第一年返左幾耐....即係下年得3日
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:10:38 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-7  10:06 PM 發表

日本公司都福利麻麻?



我都好冇前途,但我頹到唔x理

呢間好似特別差咁
同另一d 朋友比較過後
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:11:32 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-7-7  10:07 PM 發表


Sales executive要做o既野寫得好闊,真係睇老細會唔會洗盡你

我之前做o個間頭一年有7日AL,分12個月俾

做既可能好闊,但其實唔駛讀過degree都做到晒佢地d duties啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:15:23 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  10:11 PM 發表

做既可能好闊,但其實唔駛讀過degree都做到晒佢地d duties啦


鬼叫而家通街都係賤賣大學生
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:24:41 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  10:09 PM 發表

...同埋sales executive....似係一個跟單既文員多d

佢話第一年冇,要去到2011年,先會pro-rata計返我第一年返左幾耐....即係下年得3日

係咁架啦
executive=打雜
特別係如果中小企,更加預左係一腳踢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:25:48 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-7  10:24 PM 發表

係咁架啦
executive=打雜
特別係如果中小企,更加預左係一腳踢

都係早走早著
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:34:14 | 顯示全部樓層
吉川日奈?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:45:16 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  10:11 PM 發表

做既可能好闊,但其實唔駛讀過degree都做到晒佢地d duties啦

..............
有幾多工真係要讀過degree才能做?
想要degree holder只係因為想要一個能力有返咁上下的人而已
degree只是一個方便screen out的condition而已
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:46:32 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  10:25 PM 發表

都係早走早著

一邊做一邊搵?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-7 22:53:04 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7  09:54 PM 發表

你都係去溝女吧啦,煩

......
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:02 , Processed in 0.042928 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表