使用道具 舉報
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7 09:43 PM 發表 可能做唔長
原帖由 oolongtea 於 2010-7-7 09:46 PM 發表 Y?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-7 09:52 PM 發表 老闆妒嫉你太靚仔?
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7 09:53 PM 發表 做既野唔多鍾意,福利麻麻 日本公司做野都唔會有前途,個人好難進步
原帖由 oolongtea 於 2010-7-7 09:59 PM 發表 一開波就捽你不停sell野? o架仔不嬲都係唔當本土係自己人
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7 10:02 PM 發表 其實我又唔駛點sell野 但講真我個post個上一手一走之後,我呢個位一定係爛攤子黎 痴q線我學緊點用個system時叫我去搬野 而家係咪通常d工第一年都冇annual leave? ...
原帖由 henrytam 於 2010-7-7 10:05 PM 發表 爛攤子就唔好太care啦 9成9既工都係爛 冇得pro-rata?
原帖由 henrytam 於 2010-7-7 10:06 PM 發表 日本公司都福利麻麻? 我都好冇前途,但我頹到唔x理
原帖由 oolongtea 於 2010-7-7 10:07 PM 發表 Sales executive要做o既野寫得好闊,真係睇老細會唔會洗盡你 我之前做o個間頭一年有7日AL,分12個月俾
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7 10:11 PM 發表 做既可能好闊,但其實唔駛讀過degree都做到晒佢地d duties啦
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7 10:09 PM 發表 ...同埋sales executive....似係一個跟單既文員多d 佢話第一年冇,要去到2011年,先會pro-rata計返我第一年返左幾耐....即係下年得3日
原帖由 henrytam 於 2010-7-7 10:24 PM 發表 係咁架啦 executive=打雜 特別係如果中小企,更加預左係一腳踢
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7 10:25 PM 發表 都係早走早著
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-7 09:54 PM 發表 你都係去溝女吧啦,煩
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:02 , Processed in 0.042928 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.