|
|
發表於 2010-7-6 05:05:24
|
顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 04:18 發表 
作為後輩
係呢的場合,大家冇話題閎
比長輩取笑下無傷大雅既
但講太多都無癮啦
而家要做埋逐個逐個敬酒
細個我成日作弄人
又鐘意改人花名(到而家仲有既興趣)
復仇又好,以為我個死仔好講得笑又好
多年前
同ex熱戀期,等巴士中,親熱左d
被舅媽睇到,又一傳十
開始有位入抽水
現實,我係連同媽姐都唔交代既人
我諗要姪仔大個先轉移到焦點啦
我地三兄妹反而係同我地細表姑姐 (四十幾, 未婚) 同表叔表嬸兩夫婦講到笑
雖則親戚聚會見面算比較少
我自細俾人印象係品行獎熱門得主好學生 (畢業多年返母校仲係咁俾當年老師讚, 當年今日感受大不同喎)
模範得會令某d人覺得假同冇童真, 以為唔同得我講笑, 係未以為我之後讀過男校變咗同志而冇女友 (可能有以為而我唔知啦)
堂大佬 (我爺就得哩兩粒男孫, 另外五個女孫) 個仔 (都直接叫我聰叔) 已經十歲有多
爺仲係唔化, (於佢正常地)唔會知足, 話要我生五男兩女..間中就當眾咁講

Btw
有位舅媽又係八掛代表型
不過我當然未有好野俾佢唱啦
 |
|