找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
發表於 2010-7-26 01:47:05 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  01:42 AM 發表
阿陶只不過講形象專業一點,阿季唔知
只不過我都估唔到佢驚成咁,一見到我就捉住我黎解話


我如始終覺得只不過係修辭嘅失誤

如果佢真係想做,行委冇可能會通過。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 01:51:25 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-7-26  01:47 AM 發表


我如始終覺得只不過係修辭嘅失誤

如果佢真係想做,行委冇可能會通過。

最後個無限LOOP根本係淆底的表現
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:01:56 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-25  03:58 PM 發表

你應該實得架wo


托西巴大神的福
我就是其中一名毒男

[ 本帖最後由 奇連士文再生 於 2010-7-26  02:14 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:04:12 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-25  08:53 PM 發表

速水直道的身高
江口洋介的職業


除此以外還不是一個毒男
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:05:52 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-25  08:55 PM 發表


半 OT

多年前 HKCM 第一次 meeting
當日場波我有幸成為 first scorer
老笠奇哥


然後我以龍門身份從己方禁區帶到對方禁區, 再接應隊友傳中射入一球
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:21:18 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-26  02:05 AM 發表


然後我以龍門身份從己方禁區帶到對方禁區, 再接應隊友傳中射入一球

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:21:59 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  01:51 AM 發表
最後個無限LOOP根本係淆底的表現

你唔去一齊選衝擊佢係咪都係淆底的表現
下次去選埋一份同佢抽過啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:25:27 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-26  02:21 AM 發表

你唔去一齊選衝擊佢係咪都係淆底的表現
下次去選埋一份同佢抽過啦

小弟對於派卡片的興趣不大
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:38:20 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  02:25 AM 發表

小弟對於派卡片的興趣不大

你參選o既意義唔係為左贏而係要佢輸!

而且如果贏到操泥馬,記者都訪問你,基基都覺得你man
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:42:15 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-7-26  02:38 AM 發表

你參選o既意義唔係為左贏而係要佢輸!

而且如果贏到操泥馬,記者都訪問你,基基都覺得你man

以佢不問世事的性格,只會WFC
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:45:02 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  02:42 AM 發表

以佢不問世事的性格,只會WFC

咁冇內涵o既女你其實鍾意佢d乜?
唔係只係樣嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:46:01 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  02:25 AM 發表
小弟對於派卡片的興趣不大

如果你覺得佢的路線有問題,應該係要去challenge佢

既然你放棄這權利,講多都無謂
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:46:49 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-7-26  02:45 AM 發表

咁冇內涵o既女你其實鍾意佢d乜?
唔係只係樣嘛

龍馬撚:龍馬都係一撚樣吧
http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E6%A5%A2%E5%B4%8E%E9%BE%8D
夠純,夠天然呆
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:46:51 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  02:42 AM 發表

以佢不問世事的性格,只會WFC

以佢不問世事的性格......佢真係頂得你順?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:47:27 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-26  02:46 AM 發表

如果你覺得佢的路線有問題,應該係要去challenge佢

既然你放棄這權利,講多都無謂

靚妹一早話左去選先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:48:36 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-26  02:46 AM 發表

以佢不問世事的性格......佢真係頂得你順?

我再重申,我不是開口埋口都是長毛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:52:57 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  02:47 AM 發表

靚妹一早話左去選先

講真,我寧願你選都好過佢選啦
佢選我覺得直頭係趕客

有心唔係壞事,不過隨時"有心做壞事"者
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 02:53:54 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-26  02:52 AM 發表

講真,我寧願你選都好過佢選啦
佢選我覺得直頭係趕客

有心唔係壞事,不過隨時"有心做壞事"者

我知名度不足
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-26 02:59:26 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-26  02:52 AM 發表

講真,我寧願你選都好過佢選啦
佢選我覺得直頭係趕客

有心唔係壞事,不過隨時"有心做壞事"者

有d似稻中入面,比前野飛條女
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 03:01:08 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26  02:59 AM 發表

有d似稻中入面,比前野飛條女

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 08:01 , Processed in 0.041873 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表