原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 01:42 AM 發表 阿陶只不過講形象專業一點,阿季唔知 只不過我都估唔到佢驚成咁,一見到我就捉住我黎解話
使用道具 舉報
原帖由 橙色力量 於 2010-7-26 01:47 AM 發表 我如始終覺得只不過係修辭嘅失誤 如果佢真係想做,行委冇可能會通過。
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-25 03:58 PM 發表 你應該實得架wo
原帖由 李喂凸 於 2010-7-25 08:53 PM 發表 速水直道的身高 江口洋介的職業
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-25 08:55 PM 發表 半 OT 多年前 HKCM 第一次 meeting 當日場波我有幸成為 first scorer 老笠奇哥
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-26 02:05 AM 發表 然後我以龍門身份從己方禁區帶到對方禁區, 再接應隊友傳中射入一球
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 01:51 AM 發表 最後個無限LOOP根本係淆底的表現
原帖由 henrytam 於 2010-7-26 02:21 AM 發表 你唔去一齊選衝擊佢係咪都係淆底的表現 下次去選埋一份同佢抽過啦
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 02:25 AM 發表 小弟對於派卡片的興趣不大
原帖由 STAM 於 2010-7-26 02:38 AM 發表 你參選o既意義唔係為左贏而係要佢輸! 而且如果贏到操泥馬,記者都訪問你,基基都覺得你man
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 02:42 AM 發表 以佢不問世事的性格,只會WFC
原帖由 STAM 於 2010-7-26 02:45 AM 發表 咁冇內涵o既女你其實鍾意佢d乜? 唔係只係樣嘛
原帖由 henrytam 於 2010-7-26 02:46 AM 發表 如果你覺得佢的路線有問題,應該係要去challenge佢 既然你放棄這權利,講多都無謂
原帖由 henrytam 於 2010-7-26 02:46 AM 發表 以佢不問世事的性格......佢真係頂得你順?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 02:47 AM 發表 靚妹一早話左去選先
原帖由 henrytam 於 2010-7-26 02:52 AM 發表 講真,我寧願你選都好過佢選啦 佢選我覺得直頭係趕客 有心唔係壞事,不過隨時"有心做壞事"者
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26 02:59 AM 發表 有d似稻中入面,比前野飛條女
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:01 , Processed in 0.041873 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.