使用道具 舉報
原帖由 杰少仔 於 2010-12-6 12:38 AM 發表 拳王真係on99
原帖由 henrytam 於 2010-12-6 01:00 AM 發表 漏左講一樣野 話說有套戲2年前我睇Trailer後一直期待 不過好可惜,兩年過去,好似先岩岩拍....都算 本來最令我期待的point仲要冇左 就係本來有張家輝做的天與地 ...
原帖由 阿爆 於 2010-12-6 01:27 AM 發表 天與地完左啦, 烈哥遺作呢.. 兩年前仲有08年11月睇喇.. 最後係09年9月拍, 拍到今年1月已經完左啦
原帖由 henrytam 於 2010-12-6 01:42 AM 發表 冇左張家輝 巡禮時我冇記錯的話係有張家輝+林保怡 冇左佢地我唔多想睇了
原帖由 阿爆 於 2010-12-5 10:17 AM 發表 邊有咁易請番張家輝番黎拍劇丫, 阿戚既劇.. 咪又係個班人 當然林保怡都有份啦
原帖由 TinTin 於 2010-12-6 06:11 PM 發表 果時張家輝根本係出面唔算好景, 打算返黎攞番D 人氣, 點之比佢拍到証人 之後唔駛講 la, 立即推佢天興地
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 02:39 , Processed in 0.034302 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.